صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
همه چیز دز مورد دین اسلامدانلود آهنگ جدید امید جهان به نام عروس خانومدانلود آهنگ شاد آذری به نام کمندر بابام دانلود بازی وایکینگ ها Times of Vikingsدانلود Collection of Adventure Game Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های ماجراجویی
بلوک راست
موضوعات
  • نرم افزار
  • بازی
  • آموزش
  • موبایل
  • کتاب
  • فیلم
  • گرافیک
  • مکینتاش
  • صوت
  • آپدیت آنتی ویروس ها
  • متفرقه
  • پروفایل
    ***پی سی دانلود یک سایت متفاوت برای تمامی دانلود ها از جمله:نرم افزار،موزیک،و....است که این سایت توسط محمد مهدی مصباحی مدیریت می شود***
    آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 734 کل نظرات : 29 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 1126 ● آمار بازدید بازدید امروز : 367 بازدید دیروز : 518 بازدید کننده ارمزو : 95 بازدید کننده دیروز : 89 گوگل امروز : 4 گوگل دیروز : 2 بازدید هفته : 2,458 بازدید ماه : 8,341 بازدید سال : 33,729 بازدید کلی : 478,402 ● اطلاعات شما آی پی : 18.119.192.100 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    نویسندگان
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه سایتی است؟


    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    یازی شبیه ساز مزرعه داری FARM EXPERT 2017-RELOADED

    محمد مهدی مصباحی
    19:50 بعد از ظهر
    بازدید : 252

    یازی شبیه ساز مزرعه داری FARM EXPERT 2017-RELOADED

    FARM EXPERT 2017 یک بازی شبیه ساز مزرعه جامع با فیزیک خاک پیشرفته و دستگاه رانندگی مدل واقع گرایانه است. بازی در یک جهان عظیم،شامل تعمیر ماشین آلات دارای مجوز در کارگاه حیاط خلوت خود، رشد حیوانات، کشت مزارع، باغ ها و برداشت و مراقبت از گیاهان در گلخانه است.

    دانلود FIFA 2014 - بازی فیفا 14

    محمد مهدی مصباحی
    10:26 قبل از ظهر
    بازدید : 134

    دانلود FIFA 2014 - بازی فیفا 14
    (92/7/23) تغییرات:

    کرک ورژن چهارم اضافه شد.
    کرک بر روی ویندوز 7 و 8 تست شد و به خوبی کار می کند.

    FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. عنوان FIFA 14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد. ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به، جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

    دانلود PES 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014

    محمد مهدی مصباحی
    13:33 بعد از ظهر
    بازدید : 159

    دانلود PES 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014
    (92/7/21) تغییرات:

    پچ جدید با عنوان PESEdit 2014 Patch v1.1 اضافه شد.

    در صنعت بازی های کامپیوتری، به ورزش فوتبال اهیمت زیادی داده می شود و به همین دلیل است که یک عنوان شبیه سازی شده از آن تا انتشار نسخه جدید، همچنان فروش بالایی خواهد داشت. در این عرصه، 2 عنوان FIFA و PES وجود دارند که هر سال شاهد جدال آن ها هستیم. تا اینجا، FIFA نسبت به رقیب خود از ویژگی ها و صد البته فروش بیشتری برخوردار است و در مقابل، شاهد افت PES نسبت به رقیبش هستیم. اما باز هم کمپانی Konami نا امید نشده و هر سال وعده های مختلفی را به طرفدارانش می دهد تا شاید بتواند دوباره به دوران طلایی خود بازگردد.

    بازی کم حجم سرزمین لاک پشت ها Turtle Island

    محمد مهدی مصباحی
    16:55 بعد از ظهر
    بازدید : 127

    بازی کم حجم سرزمین لاک پشت ها Turtle Island

    جزیره ی لاک پشت ها یا همان Turtle Island یکی از بازی سرگرم کننده و نه چندان جدید بودکه دارای سبکی استراتژیک و جالب است. شخصیت اصلی این بازی لاک پشتیست که قصد دارد با دفاع از جزیره زندگی بدون دلهره را برای باری دیگر به سرزمینشان هدیه کند و تمامی موجودات مزاحمی را که Sprut نام داشته از بین ببرد. این موجودات به محض اینکه به جزیره راه پیدا می کنند لاک پشت های نزدیک خود را منجمد کرده و خود نیز با سرعتی باور نکردنی در همان جا تکثیر می شوند. از یک بعد این لاک پشت قهرمان محسوب شده ولی از بعد دیگر جان اون در خطر بوده و ممکن است موجودات بیگانه با چیره شدن بر او , آخرین شانس جزیره را نیز به طور کامل نابود سازند.

    دانلود بازی کم حجم و ماجرایی جوجه دیوانه Crazy Chicken Tales

    محمد مهدی مصباحی
    16:42 بعد از ظهر
    بازدید : 160

    دانلود بازی کم حجم و ماجرایی جوجه دیوانه Crazy Chicken Tales

    .: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

    سری بازی های Crazy Chicken یکی از محبوب ترین ها در دنیای بازی می باشد که نقطه قوت این سری بازی ها حجم کم، گرافیک قابل قبول و مهیج بودن آن هاست. در Crazy Chicken Tales نیز جوجه دیوانه سراغ ماجراجویی می رود و وارد دنیای خطر و سراسر هیجان می شود. باید کنترل این جوجه را به دست بگیرید و مراحل پر از خطر که به طور زیبایی طراحی شده اند را طی کنید. در هر مرحله تجربه جدیدی را کسب خواهید کرد، مرحله دریایی که در آن سوار بر لاک پشت شناگر می شوید و علاوه بر کنترل لاک پشت باید تمام دقت و تمرکز خود را به مبارزه و فرار از چنگ تمساح ها و کوسه ها و دیگر موجودات دریایی، معطوف کنید، مرحله کوهستان یخی که در آن باید مراقب موجوداتی همچون خرس قطبی باشید و سوار بر گوزن تیزپای خود ار چنگ دشمنان بگریزید. در مسیر هر مرحله جوایزی گنجانده شده است که باید برای کسب قدرت از آن ها استفاده کنید. در کل می توان گفت هر مرحله از بازی دنیایی جدید است و همین امر باعث شده است تا احساس یکنواختی در این بازی به گیمر دست ندهد. این بازی زیبا و کم حجم را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

    دانلود Alex Gordon - بازی الکس گوردون

    محمد مهدی مصباحی
    13:44 بعد از ظهر
    بازدید : 195

    دانلود Alex Gordon - بازی الکس گوردون

    الکس گوردون یک گربه کلاهپوش است که در بازی Alex Gordon شما به آن کمک می کنید تا در سفرش به پنج مکان متفاوت و هیجان انگیز مانند ساحل آرام و جنگل های سرسبز و ... سکه های زیادی را جمع آوری کند و در هر گوشه و کناری به دنبال مخفیگاه پادشاه میمون حیله گری باشد که خواهرش را ربوده است. الکس گوردون برای نجات خواهرش باید تکه های پراکنده از یک طلسم باستانی را پیدا کرده و آن را باطل کند. به دنیای شگفت انگیز الکس گوردون بروید و در این ماجراجویی او را همراهی کنید.

    بلوک پایین
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS