صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام مارال دانلود تصاویر والپیپر های با کیفیت و متنوع - Wallpapers Mania 31 دانلود والپیپرهای زیبا به همراه تقویم تیر 1395دانلود آهنگ شاد مازیار عصری به نام جزیرهدانلود Malwarebytes Anti-Malware v1.75.0.1300 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب
بلوک راست
موضوعات
  • نرم افزار
  • بازی
  • آموزش
  • موبایل
  • کتاب
  • فیلم
  • گرافیک
  • مکینتاش
  • صوت
  • آپدیت آنتی ویروس ها
  • متفرقه
  • پروفایل
    ***پی سی دانلود یک سایت متفاوت برای تمامی دانلود ها از جمله:نرم افزار،موزیک،و....است که این سایت توسط محمد مهدی مصباحی مدیریت می شود***
    آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 734 کل نظرات : 29 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 1126 ● آمار بازدید بازدید امروز : 326 بازدید دیروز : 518 بازدید کننده ارمزو : 90 بازدید کننده دیروز : 89 گوگل امروز : 4 گوگل دیروز : 2 بازدید هفته : 2,417 بازدید ماه : 8,300 بازدید سال : 33,688 بازدید کلی : 478,361 ● اطلاعات شما آی پی : 3.138.105.89 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    نویسندگان
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه سایتی است؟


    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    دانلود WordPress Tutorial Full Course - دوره کامل آموزش وردپرس

    محمد مهدی مصباحی
    23:39 بعد از ظهر
    بازدید : 1371

    دانلود WordPress Tutorial Full Course - دوره کامل آموزش وردپرس
    (95/9/29) تغییرات:

    دوره آموزشی WordPress Essential Training به روز شد!

    وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا و نرم‌افزار کد بازی است که به طور گسترده از سوی وبلاگ‌نویسان برای نوشتن سایت‌ها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و توسط مت مولنوگ پایه گذاری شده است. در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و... همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress. ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و... را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است و با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است.
    در دوره های آموزشی WordPress شما با تمامی قابلیت ها، امکانات و ابزارهای وردپرس آشنا می شوید.

    دانلود Pluralsight ASP.NET Tutorial Series - دوره های آموزشی ای اس پی دات نت

    محمد مهدی مصباحی
    23:37 بعد از ظهر
    بازدید : 325

    دانلود Pluralsight ASP.NET Tutorial Series - دوره های آموزشی ای اس پی دات نت
    (95/12/28) تغییرات:

    دوره آموزشی Getting Started with ASP.NET MVC, ServiceStack and Bootstrap اضافه شد!
    دوره آموزشی Understanding ASP.NET Core Security اضافه شد!
    دوره آموزشی Implementing an API in ASP.NET Web API اضافه شد!

    ای اس پی دات نت (ASP.NET) بخشی از زیر ساخت.NET مایکروسافت پرطرفدار برای طراحی و ساخت وب سایت های پویا، برنامه های تحت وب، سرویس‌های وب دینامیک و سرویس‌های وب ایکس ام ال (Web XML) می باشد. ای اس پی دات نت جانشینی برای تکنولوژی صفحات سرویس دهنده فعال (ASP) است. ASP مبتنی بر زبان های مشترک در حال اجرا است که به برنامه نویسان اجازه می ‌دهد کدهای ASP را با استفاده از هر زبان Framework.NET بنویسند.

    دانلود Packt Python Parallel Programming Solutions - آموزش برنامه نویسی موازی با پایتون

    محمد مهدی مصباحی
    18:42 بعد از ظهر
    بازدید : 264

    دانلود Packt Python Parallel Programming Solutions - آموزش برنامه نویسی موازی با پایتون

    رایانش موازی یا محاسبات موازی به اجرای هم‌زمان یک برنامه (که به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم شده‌است) بر روی چند پردازنده به منظور دستیابی به سرعت بیشتر اطلاق می‌شود. ایدهٔ اصلی این است که فرایند حل یک مسئله را معمولاً می‌توان به زیروظایف خردتری تقسیم کرد که با اجرای هم‌زمان این زیروظایف و هماهنگ کردن آنها مسئله اصلی در زمان کوتاهتری حل می‌شود. یک سیستم محاسبات موازی رایانه ایست با بیش از یک پردازنده که برای پردازش موازی استفاده می‌شود. در گذشته، در یک سیستم چندپردازنده هر پردازنده در یک بسته‌بندی جداگانه قرار داشت، اما امروزه با معرفی تراشه‌های چندهسته‌ای، چندین پردازنده در کنار یکدیگر در یک بسته قرار می‌گیرند. در حال حاضر انواع بسیار گوناگونی از رایانه‌های موازی وجود دارند که بر اساس نوع اتصالات بین پردازنده‌ها و حافظه از یکدیگر متمایز می‌شوند. رده‌بندی Flynn که یکی از پذیرفته‌شده‌ترین رده‌بندی‌ها برای رایانه‌های موازی است، رایانه‌های موازی را بر این اساس طبقه‌بندی می‌کند که آیا شامل پردازنده‌هایی هستند که همگی هم‌زمان یک دستور یکسان را روی داده‌های متفاوتی اجرا می‌کنند و یا هر پردازنده دستور متفاوتی را روی داده‌هایی متفاوت اجرا می‌کند.

    آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروس نود32

    محمد مهدی مصباحی
    9:48 قبل از ظهر
    بازدید : 244

    لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

    دانلود از یوتیوب به کمک فایرفاکس و افزونه Flash Video Downloader

    محمد مهدی مصباحی
    2:58 قبل از ظهر
    بازدید : 270

    دانلود از یوتیوب به کمک فایرفاکس و افزونه Flash Video Downloader

    برای دانلود از یوتیوب، چند سایت و نرم‌افزار وجود دارد که هر کدام نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند. پیش از این هم در جریان یک روش ساده برای دانلود از یوتیوب قرار گرفته‌ایم. اما اگر حوصله‌ی سایت و نرم‌افزار را ندارید، می‌توانید از افزونه‌ای به نام Flash Video Downloader استفاده کنید. این افزونه هم با فایرفاکس و هم با گوگل کروم سازگار است. در ادامه در جریان روش نصب و شیوه‌ی کار این افزونه برای فایرفاکس قرار می‌گیریم.

    آموزش آپلود عکس در گوگل فوتوز

    محمد مهدی مصباحی
    2:30 قبل از ظهر
    بازدید : 200

    آموزش آپلود عکس در گوگل فوتوز

    همان‌طور که در جریان هستید، گوگل به تازگی سرویس جدیدی به نام «گوگل‌فوتوز» یا Google Photos راه‌اندازی کرده است. سرویسی که یک شبه به رقیبی برای پلتفرم‌های دیگرِ ذخیره‌ی عکس آنلاین تبدیل شده است. در حال حاضر می‌توان از طریق اپ اندروید، iOS و مرورگر وب به این سرویس دسترسی داشت.

    آموزش دانلود از یوتیوب بدون نیاز به نرم‌افزار

    محمد مهدی مصباحی
    2:22 قبل از ظهر
    بازدید : 538

    آموزش دانلود از یوتیوب بدون نیاز به نرم‌افزار

    دانلود از یوتیوب بدون درد سر: دو وب‌سایت فوق‌العاده برای دانلود از یوتیوب

    فیلم آموزش تنظیم کردن مودم تی پی لینک تی دی 8811(TP-LINK_TD8811)

    محمد مهدی مصباحی
    20:48 بعد از ظهر
    بازدید : 409

    به ادامه مطلب مراجعه نمایید

    تنظیم دستی DNS برای سیستم اتوماسیون

    محمد مهدی مصباحی
    19:25 بعد از ظهر
    بازدید : 339

    سلام

    اتوماسیون تحت وب جدید فعلاً تو شهر ما از طریق اینترنت مخابرات گاهی بازی در میاره و باز نمیشه ؛ مشکل هم مربوط میشه به DNS ؛ اگه شما هم با این مشکل روبرو هستید واسه رفع مشکل فعلاً باید DNS رو به صورت دستی روی IPهای 4.2.2.4 و 8.8.8.8 تنظیم کنید. راهش هم اینه که در ادامه می بینید :

    آرایش ساده کامل صورت در فتوشاپ { قسمت اول }

    محمد مهدی مصباحی
    13:16 بعد از ظهر
    بازدید : 174

    آرایش ساده کامل صورت در فتوشاپ { قسمت اول }

    منبع:آی فتوشاپ

    خب سلامی دوباره خدمت دوستان ! اینبار در خدمت شما هستیم با آرایش ساده صورت ! منظور از ساده تکنیک های ساده هستش ! درواقع خیلی ساده ولی خب تمامی صورت از جمله رفع لک ها و آرایش چشم و خط چشم و رژ گونه و لب و خط انداختن رو ابرو و….رو در بر میگیره ! آموزش تصاویر زیادی داره ولی اصلا دوستان مبتدی نترسند ! به راحتی میتونند انجام بدند. برای لود صفحه کمی وقت بذارید چون عکس هاش تقریبا زیادند. آموزش با بیان کامل ساده و روان توضیح داده شده . برای انجام آموزش با ما باشید!

    چگونه پس از نصب ویندوز ۷، ویندوز قبلی مان را بازگردانیم؟

    محمد مهدی مصباحی
    13:26 بعد از ظهر
    بازدید : 442

    اگر مدتی است که بار خود را بسته اید و به ویندوز هفت نقل مکان کرده اید، شاید به دلایلی قصد بازگشت به ویندوز قبلی خود را داشته باشید. در این صورت مطلب امروز ما برای کمک به شماست، اما بایستی قبل از هر چیز یک شرط مهم را رعایت کرده باشید و اینکه:

    شرط ضروری : بوسیله ی گزینه ی Upgrade ویندوز قبلی خود را به ویندوز هفت (Windows 7) ارتقاء داده باشید.

    اگر این شرط ضروری را رعایت کرده باشید هنوز فایلهای قبلی شما درون فولدری بنام Windows.old  وجود خواهند داشت. این فولدر امکان بازگشت به سیستم عامل قبلی را برای شما فراهم می کند. اصلاً به همین دلیل این فولدر وجود دارد. خوب مراحل را شروع می کنیم:

    Windows7-to-win-xp

    یافتن براش (Brush) برای فتوشاپ

    محمد مهدی مصباحی
    13:25 بعد از ظهر
    بازدید : 199

    نام فتوشاپ را بدون شک تا بحال شنیده اید، برنامه ی گرافیکی که با امکانات خود خروجی های خارق العاده ای را تولید می کند. یکی از قسمت های مفید و پرکاربرد فتوشاپ بخش قلمو ها یا براش (Brush) آن می باشد. مسلماً این بخش آنقدر معروف هست که نیاز به توضیحی اضافه ندارد.

    با قابلیت Firefox Sync در فایرفاکس جدید آشنا شوید

    محمد مهدی مصباحی
    13:21 بعد از ظهر
    بازدید : 133

    احتمالاً خبر دارید که فایرفاکس ۴ بصورت بتا به تازگی منتشر شده است. چند قابلیت مفید و جدید به این مرورگر اضافه گردیده است که یکی از آنها  Firefox Sync نام دارد که البته قبلاً نیز بصورت پلاگین توسط خود فایرفاکس عرضه شده بود، منتها در فایرفاکس ۴ این قابلیت جزو امکانات پیش فرض فایرفاکس می باشد.

    حال که فایرفاکس این امکان مفید را به صورت پیش فرض به مرورگر خودش اضافه کرده است، موقعیت خوبیست، تا این پلاگین را بطور کامل به شما معرفی کنیم.

    اتصال فلش دیسک های ویروسی با خیالی آسوده

    محمد مهدی مصباحی
    13:19 بعد از ظهر
    بازدید : 494

    امروزه انتقال ویروس ها اکثراً از طریق فلش دیسک ها یا مموری کارت ها صورت می گیرد. براحتی یک فلش مموری را به رایانه متصل کرده و بوم….

    بنابراین استفاده از ویروس کش یا همان آنتی ویروس امری ضروری محسوب می گردد، ولی بحث امروز ما در این مورد نیست. حتماً گاهی اوقات برای شما پیش آمده که ویندوزی را به تازگی نصب کرده اید و هنوز هیچ نرم افزاری آنتی ویروسی بروی سیستم عامل تان نصب نیست، حال اگر بخواهید تا فلش دیسک مجهول الهویتی را به سیستم متصل کنید، چه اتفاقی خواهد افتاد!!!! آیا ویروس منتقل شده و سیستم را آلوده خواهد!!!

    یافتن درایورهای ویندوز بدون درد و خونریزی

    محمد مهدی مصباحی
    13:15 بعد از ظهر
    بازدید : 160

    ویندوزتان رو تازه نصب کردید، در کشوی میز خود باز می کنید… نه نیست… زیر تخت و تمام مکان های ممکن را زیر و رو می کنید، اما باز پیدایش نمی کنید. بله درست است، سی دی های درایور های ویندوز خود را گم کرده اید.

    حال با یک ویندوز تازه نصب شده و بدون درایور چه باید کرد. اما در این مطلب به شما خواهیم گفت که جای نگرانی نیست، تنها بایستی چند دقیقه ای با ما باشید، تا نگرانی شما را برطرف کنیم.

    اینترنت منبع نامحدود درایورهاست، پس با استفاده از آن براحتی قادر خواهیم بود تا درایورهای ویندوز خود را از طریقی دیگر باز یابیم…

    آموزش ساخت فایل های SFX

    محمد مهدی مصباحی
    0:39 قبل از ظهر
    بازدید : 236

     آموزش ساخت فایل های SFX

    شاید بسیاری از افرادی که این پیت رو میخونن با قابلیت های وینرار آشنایی ندارند،یکی از قابلیت های وین رار ایجاد ویزارد برای اکستراکت کردن فایل ها میباشد که در اینصورت عملیات خارج کردن فایل ها از حالت فشرده همانند نصب نرم افزار خواهد بود ....

    برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ

    محمد مهدی مصباحی
    15:23 بعد از ظهر
    بازدید : 327

    تا به حال شده بخواهید در فتوشاپ یک متن را تایپ کنید ولی حروف به صورت جدا از هم روی طرح تایپ شود ؟ در بعضی از مواقع و بدون هیچ تغییری در تنظیمات وقتی میخواهیم متنی را بر روی یک طرح تایپ کنیم حروف به صورت جداگانه از هم تایپ می شود و بارها در تیکت های ارسالی خوانده ام که کاربران نرم افزار فتوشاپ را به خاطر این مشکل از روی ویندوز پاک کرده و از دوباره آن را نصب کرده اند .

    نحوه فعال کردن فارسی نویسی در Photoshop CC

    محمد مهدی مصباحی
    15:22 بعد از ظهر
    بازدید : 190

    نحوه فعال کردن فارسی نویسی در Photoshop CC

    احتمالاً در جریان هستید که چند روز پیش شرکت Adobe نسخه CC از مجموعه نرم افزارهای خود را منتشر کرد. یعنی بعد از CS6 دیگر نسخه Creative Suit متوقف و به جای آن Creative Cloud منتشر می‌شود.

    آموزش طراحی متن دیجیتالی با فتوشاپ

    محمد مهدی مصباحی
    15:16 بعد از ظهر
    بازدید : 116

    آموزش طراحی متن دیجیتالی با فتوشاپ

    با یکی دیگر از آموزشهای فتوشاپ CS5 در خدمت شما بازدید کنندگان محترم هستم . در این بخش میخواهم با چند کلیک ساده یک متن دیجیتالی با فتوشاپ برای شما طراحی کنم . شما می توانید رنگ متن را به دلخواه تغییر داده و رنگ مورد نظر خودتان را در این تابلوی دیجیتالی جایگزین کنید تا از نظر ظاهری بهتر نمایش داده شود . من فقط روش انجام اینکار را در ادامه آموزش میدهم .

     

    حذف پس زمینه تصاویر، تنها با چند کلیک ساده

    محمد مهدی مصباحی
    15:15 بعد از ظهر
    بازدید : 151

    حذف بسیار ساده و آسان پس زمینه از تصاویر با یک ابزار رایگان و تحت وب با نام Clipping Magic، سریع، آسان، بدون نیاز به نصب نرم افزار اضافه. حذف پس زمینه از تصاویر کاری است که کاربران متوسط به بالا در فتوشاپ قادر به انجام آن می باشند، اما اگر توانایی این کار را ندارید فتوشاپ را فراموش کنید!

    بلوک پایین
    کل صفحات : 51 2 3 4 5 صفحه بعد
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS