صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
دانلود آهنگ شاد میهانه از امید جهانآموزش آپلود عکس در گوگل فوتوزدانلود آهنگ جدید این روزا از علی لهراسبیدانلود Ubuntu v17.04 x86/x64 - لینوکس اوبونتودانلود آهنگ جدید و شاد زکی شمس آبادی به نام میلاد من
بلوک راست
موضوعات
  • نرم افزار
  • بازی
  • آموزش
  • موبایل
  • کتاب
  • فیلم
  • گرافیک
  • مکینتاش
  • صوت
  • آپدیت آنتی ویروس ها
  • متفرقه
  • پروفایل
    ***پی سی دانلود یک سایت متفاوت برای تمامی دانلود ها از جمله:نرم افزار،موزیک،و....است که این سایت توسط محمد مهدی مصباحی مدیریت می شود***
    آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 734 کل نظرات : 29 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 3 تعداد اعضا : 1126 ● آمار بازدید بازدید امروز : 11 بازدید دیروز : 386 بازدید کننده ارمزو : 1 بازدید کننده دیروز : 96 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 4 بازدید هفته : 11 بازدید ماه : 8,371 بازدید سال : 33,759 بازدید کلی : 478,432 ● اطلاعات شما آی پی : 18.190.156.212 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    نویسندگان
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه سایتی است؟


    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    دانلود WhatsApp v0.2.3120 for Windows x86/x64 - نرم افزار پیام‌رسان واتس‌اَپ برای ویندوز

    محمد مهدی مصباحی
    18:43 بعد از ظهر
    بازدید : 237

    دانلود WhatsApp v0.2.3120 for Windows x86/x64 - نرم افزار پیام‌رسان واتس‌اَپ برای ویندوز

    WhatsApp یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های رومیزی بوده که توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، بلک‌بری، سیمبین، ویندوز موبایل و سیستم عامل‌های مک و ویندوز است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا و یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. همچنین مدیر واتس‌اپ در فروردین ماه ۱۳۹۵ اعلام کرد که تمامی پیام‌ها و تماس‌های این پیام‌رسان به صورت کامل رمز نگاری می‌شوند. واتس‌اپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای SMS یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. در اوایل سال ۱۳۹۵ واتس‌اپ اعلام کرد که تعداد مشترک‌های این شبکه از مرز یک میلیارد نفر گذشت.

    دانلود نرم افزار وایبر برای کامپیوتر Viber v3-1-1

    محمد مهدی مصباحی
    12:12 بعد از ظهر
    بازدید : 153

    نسخه ویندوز به روز گردید – 93/2/30

    Viber for PC دانلود نرم افزار وایبر برای کامپیوتر Viber v3 1 1

    دانلود نرم افزار وایبر برای کامپیوتر Viber v3-1-1 امروزه نرم افزار هایی که ارتباطات رایگان برای کاربرانشان فراهم می کنند مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرند و در این میان نام Viber بخوبی می درخشد نرم افزاری که برای جذابیت و البته سادگی خاص اش زبان زد است و شاید جالب باشد بدانید که این نرم افزار فقط در انحصار موبایل ها نیست بلکه برای ویندوز و مک نیز طراحی شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر تماس تصویری برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار آزمایشی می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلود کرد. برای شروع باید ابتدا وایبر را بر روی گوشی نصب و سپس شماره موبایل خود با کد کشور خود را وارد کنید. بعد از نصب و وارد کردن شماره نسخه کامپیوتری وایبر را نصب کنید. زمانی که شماره تلفن شما وارد شد و به نرم افزار راه پیدا کردید لیست شما بر روی دسکتاپ نمایش داده می شود که می توانید توسط آن به خوبی، برای دوستانتان عکس و فیلم بفرستید، تماس صوتی-ویدیویی برقرار کنید و چت کنید. برای تنظیمات ورودی و خروجی صدا و تصویر می توانید از بخش تنظیمات نرم افزار وایبر به خوبی حالت مورد نظر خود را تنظیم کنید. همچنین می توانید برنامه را سفارشی کنید تا در زمان رسیدن پیام و یا تماس اعلانات مورد نظر برای شما اعمال شود. اضافه بر این می توانید تماس صوتی و تصویری خود را از دسکتاپ به تلفنتان هدایت کنید. برای دانلود این نرم افزار ارتباطی از میهن دانلود ادامه مطلب را مشاهده نمایید

    دانلود Skype v6.7.0.102 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

    محمد مهدی مصباحی
    19:35 بعد از ظهر
    بازدید : 193

    دانلود Skype v6.7.0.102 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

    Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
    برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

    دانلود Mozilla Thunderbird v17.0.8 - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل

    محمد مهدی مصباحی
    19:33 بعد از ظهر
    بازدید : 185

    دانلود Mozilla Thunderbird v17.0.8 - نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل

    Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق"
    نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.

    دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت

    محمد مهدی مصباحی
    18:41 بعد از ظهر
    بازدید : 131

    دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت
    (91/3/12) تغییرات:

    جدیدترین نسخه ی منتشر شده بر روی سایت قرار گرفت!

    کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

    بلوک پایین
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS