صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام زود تموم میشهدانلود FIFA 13 - بازی فیفا 13نمونه سوالات علوم زیستی سال اولدانلود آهنگ جدید خیلی دلم ازت پره از محسن یگانهدانلود آهنگ جدید خوشبختی از حمید عسکری
بلوک راست
موضوعات
  • نرم افزار
  • بازی
  • آموزش
  • موبایل
  • کتاب
  • فیلم
  • گرافیک
  • مکینتاش
  • صوت
  • آپدیت آنتی ویروس ها
  • متفرقه
  • پروفایل
    ***پی سی دانلود یک سایت متفاوت برای تمامی دانلود ها از جمله:نرم افزار،موزیک،و....است که این سایت توسط محمد مهدی مصباحی مدیریت می شود***
    آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 734 کل نظرات : 29 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 4 تعداد اعضا : 1126 ● آمار بازدید بازدید امروز : 57 بازدید دیروز : 386 بازدید کننده ارمزو : 14 بازدید کننده دیروز : 96 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 4 بازدید هفته : 57 بازدید ماه : 8,417 بازدید سال : 33,805 بازدید کلی : 478,478 ● اطلاعات شما آی پی : 18.223.15.47 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    نویسندگان
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه سایتی است؟


    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    دانلود The Walking Dead GOTY PAL XBOX 360 - بازی راه رفتن مرده برای ایکس باکس 360

    محمد مهدی مصباحی
    21:38 بعد از ظهر
    بازدید : 221

    دانلود The Walking Dead GOTY PAL XBOX 360 - بازی راه رفتن مرده برای ایکس باکس 360

     

    آخر الزمان و نابودی انسان به وسیله زامبی ها! این موضوع تکراری، تا به حال داستان بسیاری از فیلم ها، کمیک ها و بازی های رایانه ای بوده است. این بار استودیوی خلاق Telltale Games با عنوانی ساختارشکنانه، شما را به دنیای آخر الزمانی و پر از مردگان متحرک می برد تا داستانی زیبا را برای شما روایت کند، یک سفر احساسی پر از ماجراهای تأثیرگذار با این تفاوت که این بار هدف شما در بازی چیزی فراتر از کشتار زامبی های بدترکیب است. The Walking Dead نسبت به ساخته های قبلی Telltale Games کیفیت بهتری دارد. البته این جمله بدین معنا نیست که عناوینی همچون Back to the Future و Jurassic Park بازی های بدی بودند. این عناوین سریالی آن طور که باید، در جذب مخاطب عام موفق نبودند و بیشتر طرفداران فیلم توانستند با آن ها ارتباط برقرار کنند. در ابتدا کمتر کسی انتظار داشت که The Walking Dead به چنان موفقیتی برسد که یکی از نامزدهای بهترین بازی سال ۲۰۱۲ شود. 

    دانلود Batman: Arkham Origins - بازی بتمن: آرخام اورجین

    محمد مهدی مصباحی
    18:26 بعد از ظهر
    بازدید : 241

    دانلود Batman: Arkham Origins - بازی بتمن: آرخام اورجین
    (92/8/9) تغییرات:

     آپدیت شماره 1 اضافه شد.

    Batman: Arkham Origins نام عنوان زیبا و دوست داشتنی و پرطرفدارمی باشد که توسط Warner Bros منتشر شده است گیم پلی عالی بازی در کنار گرافیک چشم نواز آن (به لطف موتور گرافیکی نسخه ی بهینه شده ی موتور گرافیکی Unreal Engine3) باعث شده که گیمر های زیادی به این سری بازی روی بیاورند. داستان بازی Batman: Arkham Origins چندین سال قبل از وقایع Arkham Asylum خواهد بود و در شب کریسمس اتفاق می افتد جایی که Black Mask به دنبال کشتن بتمن است و بتمن جوان باید بفهمد که چرا Black Mask قصد انجام چنین کاری را دارد..

    دانلود Skylanders SWAP Force XBOX 360 - بازی اسکای لندرز برای ایکس باکس 360

    محمد مهدی مصباحی
    13:30 بعد از ظهر
    بازدید : 185

    دانلود Skylanders SWAP Force XBOX 360 - بازی اسکای لندرز برای ایکس باکس 360

     

    تعویض‌پذیر و غیرقابل کنترل! ماجراجویی با سری جدید بازی Skylanders با نام SWAP Forces هم‌چنان ادامه دارد! شخصیت‌های این بازی که به ترکیبی بیش از ۲۵۰ شخصیت متفاوت می‌رسد، هرکدام متفاوت از دیگری بوده و قدرت‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند. در بازی Skylanders SWAP Force، اساتید Portal به سفر تازه‌ای در فضای ماجراجویانه در جزیره‌ Cloudbreak که دارای آتش‌فشانی اسرارآمیز می‌باشد ملحق می‌شوند. این آتش‌فشان هر صدسال فوران می‌کند تا نیروهای سحرآمیز Skylands را غیرفعال کند. در طی نبری خارق‌العاده، گروهی دلیر از ساکنین اسکای‌لند در ماجرای فوران آتش‌فشان گیر افتاده‌اند که آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده و به زمین می‌فرستد. اما، نیروی جادویی آتش‌فشان به این قهرمانان نیرویی کاملا جدید اهدا می‌کند! نیرویی که می‌توانند هم‌گروه‌های خود را تعویض کنند که باعث می‌شود آن‌ها به تیمی ویژه با نام SWAP (تعویض‌پذیر) تبدیل شوند.

    دانلود Total War: Rome II - بازی جنگ جهانی: امپراطوری روم 2

    محمد مهدی مصباحی
    0:13 قبل از ظهر
    بازدید : 157

    دانلود Total War: Rome II - بازی جنگ جهانی: امپراطوری روم 2

    استودیوی Creative Assembly سازنده سری Total War اکنون 4 برابر بزرگتر از زمانی است که آن ها بازی Rome: Total War را ساختند. Total War: Rome II در مقایسه با Shogun تغییرات زیادی داشته و در آن میادین نبرد و سربازان بیشتری را کنترل خواهید کرد. آقای جیمز راسل (James Russell) کارگردان این بازی می گوید: "برای اینکه RII بدون نقص باشد، تیم سازنده را به بخش های مختلفی تقسیم کرده ام که هر کدام از آن ها روی قسمت های خاصی مانند طراحی نبردهای تاریخی، بخش داستانی و چندنفره فعالیت می کنند. در هر کدام از این گروه ها برنامه نویسان و طراحان مختلفی حضور دارند که بسیار نزدیک به هم کار می کنند و مراحل بازی را با هم جلو می برند."

    دانلود Castlevania: Lords of Shadow - بازی کستلوانیا: ارباب های سایه ها

    محمد مهدی مصباحی
    22:32 بعد از ظهر
    بازدید : 123

    دانلود Castlevania: Lords of Shadow - بازی کستلوانیا: ارباب های سایه ها

    این بار Castlevania در Lords of Shadow خیلی با بازی های قبلی فرق می كند و بیشتر شبیه به Devil May Cry و عناوین ترسناك گوتیك مانند شده است. فقط به لیست نام هایی كه پشت ساخت این بازی هستند نگاه بكنید (رابرت کارلایل (Robert Carlyle)، سر پاتریک استیوارت (Sir Patrick Stewart) و هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)) تا به مهم بودن این بازی Konami پی ببرید. سازنده اسطوره ای سری Metal Gear Solid به عنوان مشاور روی این بازی كار می كند. تاثیرات Kojima Productions را به وضوح می توان در صحنه های سینمایی این بازی دید كه بسیار زیبا كار شده اند. در یكی از مراحل، گابریل (Gabriel) سوار بر اسب به سمت یك جنگل در حال حركت است. اسب او یك اسب جادویی است كه چشمانی آبی دارد. چند گرگ نما در تعقیب او هستند و یك تعقیب و گریز بزرگ شكل می گیرد. در نمایشی كه از Lords of Shadow نشان داده شده، تعدادی جادوی زمان گوتیك در بازی وجود دارد. جنگلی كه در مراحل ابتدایی است و مكانیزم بازی را نشان می دهد، بسیار ترسناك جلوه می كند. قهرمان ما گابریل بلمونت (Gabriel Belmont) نام دارد كه قدرت های زیادی چه در شمشیر زنی و چه در استفاده از جادو دارد. او در پی شكار تاریك ترین هیولاهای دنیا است و سرانجام پای به جنگل ناشناخته می گذارد. داستان توسط پاتریک استیوارت نوشته شده است.

    دانلود بازی کم حجم و ماجرایی جوجه دیوانه Crazy Chicken Tales

    محمد مهدی مصباحی
    16:42 بعد از ظهر
    بازدید : 159

    دانلود بازی کم حجم و ماجرایی جوجه دیوانه Crazy Chicken Tales

    .: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

    سری بازی های Crazy Chicken یکی از محبوب ترین ها در دنیای بازی می باشد که نقطه قوت این سری بازی ها حجم کم، گرافیک قابل قبول و مهیج بودن آن هاست. در Crazy Chicken Tales نیز جوجه دیوانه سراغ ماجراجویی می رود و وارد دنیای خطر و سراسر هیجان می شود. باید کنترل این جوجه را به دست بگیرید و مراحل پر از خطر که به طور زیبایی طراحی شده اند را طی کنید. در هر مرحله تجربه جدیدی را کسب خواهید کرد، مرحله دریایی که در آن سوار بر لاک پشت شناگر می شوید و علاوه بر کنترل لاک پشت باید تمام دقت و تمرکز خود را به مبارزه و فرار از چنگ تمساح ها و کوسه ها و دیگر موجودات دریایی، معطوف کنید، مرحله کوهستان یخی که در آن باید مراقب موجوداتی همچون خرس قطبی باشید و سوار بر گوزن تیزپای خود ار چنگ دشمنان بگریزید. در مسیر هر مرحله جوایزی گنجانده شده است که باید برای کسب قدرت از آن ها استفاده کنید. در کل می توان گفت هر مرحله از بازی دنیایی جدید است و همین امر باعث شده است تا احساس یکنواختی در این بازی به گیمر دست ندهد. این بازی زیبا و کم حجم را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

    دانلود بازی کم حجم کنترل قطار Trainz Trouble برای کامپیوتر

    محمد مهدی مصباحی
    16:24 بعد از ظهر
    بازدید : 459

    دانلود بازی کم حجم کنترل قطار Trainz Trouble برای کامپیوتر

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    دانلود بازی Trainz Trouble برای کامپیوتر

     

     

     

     

     دانلود بازی کنترل قطار

     

    Trainz Trouble یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری ارکید است که در سال ۲۰۱۳ توسط ساخته N3V Games و برای  پلتفرم PC / Android عرضه شده است . بازم هم یکی دیگر از بازی های سیستم عامل اندروید برای پلتفورم کامپیوتر منتشر شد. سرعت قطارها زیاد است و باید شما کنترل این قطارها را به دست بگیرید .شما در بازی Trainz Trouble به عنوان یک مامور باید کنترل ریل های راه آهن را بر عهده بگیرید و از برخورد قطارها به یکدیگر جلوگیری کنید .

    برای پیروزی در بازی Trainz Trouble باید علاوه  بر داشتن تمرکز سرعت عمل بالای نیز داشته باشید. باید مسیر هر قطار را به دقت تنظیم کنید طوری که با قطارهای دیگر برخورد نکنید . در کل بازی کنترل قطار با اینکه حجم کمی دارد می تواند شما را بسیار سرگرم کند . هم اکنون می توانید بازی Trainz Trouble را با لینک مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید .

     

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

    دانلود Magic Maze - بازی ماز جادویی

    محمد مهدی مصباحی
    13:46 بعد از ظهر
    بازدید : 163

    دانلود Magic Maze - بازی ماز جادویی

    بازی Magic Maze شما را به سیاه چالی تاریک که پر از پیچ و خم های (ماز) مرموز است می برد! این ماز جادویی پر از صندوقچه های گنج و سنگ های گرانبها است و شما کنترل گربه ای را در دست خواهید داشت که به چیزی جز اسلحه و شامه ی خود، نباید اعتماد کند. در این معابر تودرتو موجودات خطرناک و گازهای سمی وجود دارند که باید با امکاناتی که بعنوان پاداش در طول بازی بدست می آورید با آن ها مقابله کنید و راه خود را برای خروج از این سیاه چال پیدا کنید.

    دانلود Alex Gordon - بازی الکس گوردون

    محمد مهدی مصباحی
    13:44 بعد از ظهر
    بازدید : 195

    دانلود Alex Gordon - بازی الکس گوردون

    الکس گوردون یک گربه کلاهپوش است که در بازی Alex Gordon شما به آن کمک می کنید تا در سفرش به پنج مکان متفاوت و هیجان انگیز مانند ساحل آرام و جنگل های سرسبز و ... سکه های زیادی را جمع آوری کند و در هر گوشه و کناری به دنبال مخفیگاه پادشاه میمون حیله گری باشد که خواهرش را ربوده است. الکس گوردون برای نجات خواهرش باید تکه های پراکنده از یک طلسم باستانی را پیدا کرده و آن را باطل کند. به دنیای شگفت انگیز الکس گوردون بروید و در این ماجراجویی او را همراهی کنید.

    دانلود Collection of Adventure Game Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های ماجراجویی

    محمد مهدی مصباحی
    13:41 بعد از ظهر
    بازدید : 151

    دانلود Collection of Adventure Game Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های ماجراجویی

    بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است. در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته ماجراجویی گردآوری گردیده است.

    دانلود Saints Row IV - بازی دسته خلاف کاران 4

    محمد مهدی مصباحی
    13:39 بعد از ظهر
    بازدید : 239

    دانلود Saints Row IV - بازی دسته خلاف کاران 4

    مجموعه Saints Row از همان عناوینی است كه توانست با استفاده از عناصر تضمین شده و كمی هم طنز به محبوبیت بالایی دست پیدا كند. چهارمین نسخه از این سری كه بزودی منتشر می شود، یكی از همان یادگاری های THQ است كه همواره یاد و خاطره این كمپانی نابود شده را زنده می كند. حتی اگر ناشر بازی Deep Silver‌ باشد، این حس تضعیف نخواهد شد. SR IV در حالی در نمایشگاه PAX 2012 معرفی شد كه سازندگان آن هنوز از موفقیت های كسب شده توسط نسخه قبلی به خود می بالیدند. موفقیت كسب شده توسط The Third تنها به نمرات و نقدهای آن محدود نشده و از نظر تجاری هم به خوبی توانست هزینه های راه اندازی پروژه بعدی را هموار كند كه خوشبختانه این اتفاق افتاد و SR IV چندی دیگر با تغییرات عمده ای منتشر خواهد شد.

    دانلود Ride to Hell: Retribution - بازی رانندگی بسوی جهنم: قصاص

    محمد مهدی مصباحی
    13:37 بعد از ظهر
    بازدید : 97

    دانلود Ride to Hell: Retribution - بازی رانندگی بسوی جهنم: قصاص

    Ride to Hell نام بازی اول شخص است که توسط شرکت Deep Silver برای PC منتشر شده است. داستان  این بازی در کالیفرنیا اتفاق میافتد جایی که شما در نقش سربازی کهنه کار بازی رو انجام میدهید که تازه از جنگ ویتنام برگشته است و سعی میکنه دنیای جدید رو برای خودش بسازه. در اول بازی شما به عنوان یک فرد تازه کار به یکی از گرو های موتور سوار به نام دست شیطان مپیوندید ( Devil's Hand ) و اینگونه هست که ماجرا جوبی شما اغاز میشود. شما بالاخره در گروه به مقام بالاتری می رسید و این اتفاق دقیقا در زمانی میافتد که چشم هم چشمی و رقابت بین گروه های موتور سوار به اوج خود رسیده و در این راه حتی پلیس هم در طول ماجراجویی شما هست.سبک این بازی به صورت open-world هست و دارای روندی غیر خطی است و همچنین شما میتوانید ماموریتی رو انجام دهید که به دل خواهتان هست. موتور سیکلت در بازی نقش بسیار بزرگی رو ایفا میکند تنظیمات زیادی برای این کار در بازی وجود دارد و شما متوانید هر طور که خواستید موتور خود را بسازید.

    بلوک پایین
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS