صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
دانلود Secret of the Wings 2012 2D/3D SBS- انیمیشن راز بال ها (2بعدی/ 3بعدی) (دوبله فارسی)یافتن درایورهای ویندوز بدون درد و خونریزیدانلود آهنگ جدید یک افق یک پنجره از علی لهراسبی۱۲نکاتی برای نگهداری وافزایش طول عمر لبتاپدانلود آهنگ جدید تو یه حس قشنگی از پیمان زارعی
بلوک راست
موضوعات
  • نرم افزار
  • بازی
  • آموزش
  • موبایل
  • کتاب
  • فیلم
  • گرافیک
  • مکینتاش
  • صوت
  • آپدیت آنتی ویروس ها
  • متفرقه
  • پروفایل
    ***پی سی دانلود یک سایت متفاوت برای تمامی دانلود ها از جمله:نرم افزار،موزیک،و....است که این سایت توسط محمد مهدی مصباحی مدیریت می شود***
    آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 734 کل نظرات : 29 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 4 تعداد اعضا : 1126 ● آمار بازدید بازدید امروز : 306 بازدید دیروز : 518 بازدید کننده ارمزو : 88 بازدید کننده دیروز : 89 گوگل امروز : 4 گوگل دیروز : 2 بازدید هفته : 2,397 بازدید ماه : 8,280 بازدید سال : 33,668 بازدید کلی : 478,341 ● اطلاعات شما آی پی : 3.138.135.80 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    نویسندگان
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه سایتی است؟


    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    جدول پایتخت کشورها

    محمد مهدی مصباحی
    12:23 بعد از ظهر
    بازدید : 326

    جدول پایتخت کشورها

    psi-download.rozblog.com

    برای دیدن و چاپ به ادامه مطلب بروید

    متون سرود های انقلابی

    محمد مهدی مصباحی
    14:24 بعد از ظهر
    بازدید : 204

     


    به ادامه مطلب بروید

     

     

    دلایل اصلی هنگ کردن سیستم

    محمد مهدی مصباحی
    12:08 بعد از ظهر
    بازدید : 220

    دلایل اصلی هنگ کردن سیستم

    از عمده دلایل اصلی هنگ کردن سیستم (به غیر از خرابی قطعات اصلی مانند رم ، مادربرد ، منبع تغذیه ، کارت ‌گرافیک ) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :
    1 ـ افزایش دمای پردازنده و اشکال در فن پردازنده
    3ـ استفاده از منبع ‌تغذیه غیر استاندارد
    4ـ خرابی خازن‌های اطراف سوکت CPU

    آموزش نکات حرفه ای کامپیوتر

    محمد مهدی مصباحی
    13:37 بعد از ظهر
    بازدید : 146

    ایجاد Password برای کاربر Guest

    سلام برای User یا کاربر Guest (ميهمان)نمی توان رمز عبور ایجاد کرد اما با این ترفند  می توانید این کار را انجام دهید.

    با User یا کاربر Admistraror ويندوز را بالا آورید . سپس وارد منوی Start شوید و Run را انتخاب کنید . فرمان cmd.exe را تایپ کنید . وارد داس می شوید . فرمان Password Net User Guest  را وارد کنید . توجه داشته باشید به جای عبارت Password  رمز مورد نظر را برای Guest بنویسید . سپس کلید Enter را فشار دهید . حال اگر كامپيوتر خود را Log Off كنيد  مي بينيد كه براي  Guest رمز گذاشته شده است .   

    جابه جا کردن , تغییر نام و پاک کردن درایو ها

    ابتدا به کنترل پنل رفته بعد Adminstrarive Tools را باز کنید بعد در پنجره ی باز شده Computer

    Management را باز کنید پنجره ی دیگری باز میشود از آن Disk Managementرا انتخاب کنید سپس روی

    درایو مورد نظر راست کلیک کرده و Chenge Drive Letter and pathsرا انتخاب کنید.در پنجره ی ظاهر شده

    سه گزینه ی ADD ،CHANGE، REMOVE را میبینید بازدن دکمه ی ADD می توانید درایو را به محلی دیگر

    منتقل کنید با زدن دکمه ی Change میتوانید نام درایو را تغییر دهید و با زدن دکمه ی Remove آن درایو را

    مخفی کنید ...   

    خطاهای هنگام اتصال به اینترنت

    محمد مهدی مصباحی
    14:00 بعد از ظهر
    بازدید : 134

    خطاهای هنگام اتصال به اینترنت

    به ادامه مطلب بروید

    دانلود کتابهای زیست شناسی دبیرستان

    محمد مهدی مصباحی
    18:55 بعد از ظهر
    بازدید : 146

    ادامه مطلب

    سوالات کنکور سراسری رشته تجربی 1392

    محمد مهدی مصباحی
    18:54 بعد از ظهر
    بازدید : 104

    سوالات کنکور تجربی 1392 (دفترچه اختصاصی

    سوالات کنکور تجربی 1392 (دفترچه عمومی)



    انیمیشن زیست شناسی

    محمد مهدی مصباحی
    18:52 بعد از ظهر
    بازدید : 100

    ادامه مطلب

    چند انیمیشن از کتاب زیست شناسی 2

    محمد مهدی مصباحی
    18:52 بعد از ظهر
    بازدید : 141

    ادامه مطلب

    نمونه سوال زیست شناسی

    محمد مهدی مصباحی
    18:49 بعد از ظهر
    بازدید : 83

    نمونه سوال زیست شناسی

    به ادامه مطلب مراجعه کنید

    نمونه سوالات علوم زیستی سال اول

    محمد مهدی مصباحی
    18:46 بعد از ظهر
    بازدید : 98

    نمونه سوالات علوم زیستی سال اول

    به ادامه مطلب بروید

    پاسخ فعالیت های علوم زیستی سال اول دبیرستان

    محمد مهدی مصباحی
    18:42 بعد از ظهر
    بازدید : 183

    پاسخ فعالیت های علوم زیستی سال اول دبیرستان

    به ادامه مطلب مراجعه نمایید

    پدر «شهيد آويني»:مرتضي‌ را تا ‌زنده‌ بود نمي‌شناختم‌

    محمد مهدی مصباحی
    23:56 بعد از ظهر
    بازدید : 78

    پدر «شهيد آويني»:مرتضي‌ را تا ‌زنده‌ بود نمي‌شناختم‌

    من‌ فردي‌ بودم‌ كه‌ هميشه‌ كارم‌ در معادن‌ بود و ايشان‌ هميشه‌ دنبال‌ من‌ بودند، سال‌ 1326 كه‌ ايشان‌ به‌ دنيا آمدند در شهر ري‌ من‌ منزل‌ پدرم‌ بودم‌، جايي‌ نداشتم‌، كاري‌ هم‌ نداشتم‌ و در آن‌ دوره‌ نظام‌ وظيفه‌ام‌ را مي‌گذراندم‌.
    سابقاً در چنين‌ خانه‌هايي‌ همه اهل‌ فاميل‌ جمع‌ مي‌شدند. منتقل‌ شدم‌ به‌ سازمان‌ برنامه‌ و به آنجا رفتم‌ به‌ شركت‌ سهامي‌ كل‌ معادن‌، در اين‌ شركت‌ كم‌كم‌ كارهاي‌ معادن‌، كه‌ باعث‌ مي‌شد من‌ به‌ شهرستان‌ها بروم‌ شروع‌ شد و من‌ در آن‌ سالها با مرتضي‌ در معادن‌ بودم‌.
    ايشان‌ از سال‌ 1333 كه‌‌ به‌ معادن‌ خمين‌ رفتم‌، معادن‌ سرب‌ و روي‌ خمين‌ كلاس‌ اول‌ دبستان‌ در آن‌ جا مرتضي‌ را نام‌نويسي‌ كرديم‌، در خمين‌ شاگرد اول‌ بود و شاگرد خوبي‌ هم‌ بود؛ حتي‌ يك‌ روزي‌ آمد و ديديم‌ گريه‌ مي‌كند پرسيديم‌ چرا گريه‌ مي‌كني‌؟ گفت‌ براي‌ اينكه‌ به‌ من‌ 20 داده‌اند و به‌ يكي‌ ديگر هم‌ 20‌ داده‌اند، رفته‌ بود و به‌ معلم‌ گفته‌ بود و او هم‌ جواب‌ داده‌ بود كه‌ من‌ به‌ تو 25 كه‌ نمي‌توانم‌ بدهم‌. البته‌ مرتضي‌ قبل‌ از اينكه‌ به‌ مدرسه‌ برود در منزل‌ خواندن‌ و نوشتن‌ را ياد گرفته‌ بود حتي‌ وقتي‌ كلاس‌ اول‌ بود روزنامه‌ مي‌خواند. ما تا دو سال‌ خمين‌ بوديم‌ ولي‌ سال‌ 35 به‌ يك‌ معدن‌ ديگري‌ رفتيم‌ معدن‌ مسي‌ بود كه‌ نزديك‌ شهرستان‌ ميانه‌ بود، كوه‌ بود و مدرسه‌اي‌ نبود كه‌ من‌ مرتضي‌ را در آن‌ نام‌نويسي‌ كنم‌ من‌ رفتم‌ و از آموزش‌ و پرورش‌ زنجان‌ اجازه‌ گرفتم‌ تا بتونم‌ اين‌ را و آن‌ فرزند دوّمم‌ كه‌ در حال‌ حاضر در آمريكا استاد دانشگاه‌ است‌ اين‌ها را بگذارم‌ درس‌ بخوانند. يك‌ مدرسه‌ داير كردم‌ كه‌ خودم‌ در آن‌ تدريس‌ مي‌كردم‌ و رئيس‌ حسابداري‌ آنجا درس‌ مي‌داد. اين‌ مدرسه‌ چهار كلاسه‌ بود كه‌ در آخر 6 كلاسه‌ شد، وقتي‌ مرتضي‌ به‌ كلاس‌ چهارم‌ رفت‌ از وجود خود او هم‌ براي‌ تدريس‌ كلاس‌ اوّلي‌ها استفاده مي شد. بعد به‌ كرمان‌ رفتيم‌ و در يك‌ دبيرستان‌ در كرمان‌ شروع‌ كردند به‌ تحصيل‌ كردن.‌ دبيرستان‌ را در كرمان‌ بودند تا سال‌ دهم‌ دبيرستان‌ كه‌ به‌ مدرسه‌هاي‌ ملّي‌ تهران‌ آمدند.
    مرتضي‌ رشته‌اش‌ رياضي‌ بود، يك‌ روز كارت‌ كنكوري‌ دستش‌ بود. به‌ او گفتم‌ مگر نمي‌خواهي‌ در كنكور شركت‌ كني‌! گفت‌ كارتم‌ را پاره‌ كردم‌، گفتم‌ اِ چرا؟ گفت‌: رشته‌ رياضي‌ را دوست‌ ندارم‌. بعد رفت‌ در هنرهاي‌ زيبا در كلاس‌ طراحي‌ نشست‌ و بعد كنكور طراحي‌ داد و در آنجا شاگرد اول‌ شد. تا سال‌ 1355 تقريباً.
    در كودكي‌ يادم‌ هست‌ وقتي‌ مهمانهاي‌ خارجي‌ براي‌ من‌ مي‌آمدند مي‌رفت‌ و با آنها شروع‌ مي‌كرد به‌ صحبت‌ كردن‌ و به‌هيچ‌ وجه‌ گوشه‌گير نبود.
    خدمت‌ نظام‌ وظيفه‌اش‌ را در نيروي‌ هوايي‌ انجام‌ داد.

    ***

    سه گفتار از سيدمرتضي

    محمد مهدی مصباحی
    23:54 بعد از ظهر
    بازدید : 73

    سه گفتار از سيدمرتضي

    بهار آغاز است و چه زيباست كه اين صفحه را در سال جديد با نام و ياد بزرگ مردي آغاز كنيم كه نگاهش به بهار نيز زيبايي ديگري مي دهد. آنگونه كه مي گويد: «خاك محتاج زمستان است تا پذيراي بهار شود و جان محتاج صوم است تا روح به ابتذال ربيع واصل شود تا خورشيد عشق از افق جان طلوع كند و نسيم لطف بوزد و درخت دل به شكوفه بنشيند و اين بهار درون است.»
    وقتي قرار است مطلبي در مورد شهيد سيدمرتضي آويني بنويسي، كارت هم سخت است و هم آسان.
    آسان از آن رو كه تا دلت بخواهد پيش از تو گفته اند و نوشته اند و به قول معروف دستت پر است اما سخت هم هست، چرا كه مي خواهي در مورد سيد شهداي اهل قلم، قلم بزني.
    سال ها پس از عروج آويني، اينك برگزاري چند كنگره و همايش و گفتن خاطره و خواندن شعر و مرثيه، مصداق بارز «نشستند و گفتند و برخاستند» است و بايد از اين مرحله گذشت و به وادي شناخت آراء و نظريات وي گام گذاشت. اگر چه اينجا فرصت بسط اين سخن نيست اما مي توان گفت آويني دريچه اي جديد به سوي روشنفكري باز كرد و با عمل خود تعريفي جديد از روشنفكر به نمايش گذاشت و با خون خود پاي تمام فيلم ها، حرف ها، نوشته ها و نانوشته هايش را امضاء كرد.
    آنچه در ادامه مي خوانيد برگرفته از وبلاگ «كانال ماهي» است. نويسنده كه خود را «عابر» معرفي كرده است پس از ذكر مقدمه اي نسبتا طولاني با ارائه سه عبارت از شهيد آويني در باب تحول، معنويت و شعر، به بيان نظرات خود در مورد آنها مي پردازد.
    يكي از هزاران مشكلي كه گريبان بشر امروز را گرفته، سطحي زدگي و نداشتن عمق است. اين عدم عمق تقريبا به تمام زواياي زندگي رسوخ كرده است. از فكر و انديشه تا مسائل كوچك و به ظاهر كم اهميت. اين بي عمقي و سطحي زدگي تا جايي است كه حتي اصحاب فكر و قشر روشنفكر جامعه را به وادي روزمرگي كشانده است. البته قصد آن ندارم اين موضوع را به همه نسبت دهم اما تجربه نشان مي دهد آنان كه غير از اينند، آنقدر در اقليتند كه مي توان سطحي زدگي را بيماري همگاني ناميد.

    سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده ی شهید سید مرتضی آوینی در تاریخ 2/2/1372

    محمد مهدی مصباحی
    23:53 بعد از ظهر
    بازدید : 79

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خداوند ان شاالله این شهید را با پیغمبر محشور کند. من حقیقتا نمی دانم چطور می شود انسان احساساتش را در یک چنین مواقعی بیان و تعبیر کند؟ چون در دل انسان یک جور احساس نیست. در حادثه ی شهادتی مثل شهادت این شهید عزیز چندین احساس با هم هست. یکی احساس غم و تاسف است از نداشتن کسی مثل سید مرتضی آوینی. اما چندین احساس دیگرهم با این همراه است که تفکیک آنها از همدیگر و باز شناسی هریک و بیان کردن آنها کار بسیار مشکلی است.

    به هر حال امیدواریم که خداوند متعال خودش به بازماندگانش به شما پدرشان، مادرشان، خانمشان، فرزندانشان. همه ی کسانشان به شما که بیشترین غم . سنگین ترین غصه را دارید تسلی ببخشد. چون جز با تسلی الهی دلی که چنین گوهری را از خودش جدا می بیند واقعا آرامش پیدا نمی کند. فقط خدای متعال باید تسلی بدهد و می دهد.

    من با خانواده های شهدا زیاد نشست و برخاست کرده ام و می کنم. و از شرایط روحی آنان آگاهم. گاهی فقدان یک عزیز مصیبتی است که اگر مرگ او شهادت نبود تا ابد قابل تسلی نبود. اما خدای متعال در شهادت سری قرار داده که هم زخم است و هم مرهم و یک حالت تسلی و روشنایی به بازماندگان می دهد.

    من خانواده ی شهیدی را دیدم که فقط همان یک پسر را داشتند و خدای متعال آن پسر را از آنان گرفته بود.(البته از این قبیل زیاد دیده ام. این یک نمونه اش.)

    وقتی انسان عکس آن جوان را هنگامی که با پدرش خداحافظی می کردکه به جبهه برود می دید با خودش فکر می کرد که « اگر این جوان کشته شود پدر و مادرش تا ابد خون خواهند گریست.»

    یعنی منظره این را نشان می داد. بستگی آن پدر و مادر به آن جوان از این منظره کاملاً مشخص بود (من آن عکس را دارم. آن را بعداً برای من آوردند. من هم آن عکس را قاب شده نگه داشته ام. این عکس حال مخصوصی دارد.)

    اما خدای متعال به آن پدر و مادر آرامش و تسلایی بخشیده بود که خود پدرش به من گفت: «من فکر می کردم اگر این بچه کشته شود من خواهم مرد.» (یعنی همان احساسی را که من از مشاهده ی آن عکس داشتم ایشان با اظهاراتش تایید می کرد.)

    می گفت: «ولی خدای متعال دل ما را آرام کرد.»

    زندگینامه شهید سید مرتضی آوینی

    محمد مهدی مصباحی
    23:40 بعد از ظهر
    بازدید : 94

    زندگینامه شهید سید مرتضی آوینی

    شهید سید مرتضی آوینی در شهریور سال 1326 در شهر ری متولد شد تحصیلات ابتدایی و متوسطه‌ی خود را در شهرهای زنجان، کرمان و تهران به پایان رساند و سپس به عنوان دانش‌جوی معماری وارد دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد او از کودکی با هنر انس داشت؛ شعر می‌سرود داستان و مقاله می‌نوشت و نقاشی می‌کرد تحصیلات دانشگاهی‌اش را نیز در رشته‌ای به انجام رساند که به طبع هنری او سازگار بود ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی معماری را کنار گذاشت و به اقتضای ضرورت‌های انقلاب به فیلم‌سازی پرداخت:

     "حقیر دارای فوق لیسانس معماری از دانشکده‌ی هنرهای زیبا هستم اما کاری را که اکنون انجام می‌دهم نباید به تحصیلاتم مربوط دانست حقیر هرچه آموخته‌ام از خارج دانشگاه است بنده با یقین کامل می‌گویم که تخصص حقیقی در سایه‌ی تعهد اسلامی به دست می‌آید و لاغیر قبل از انقلاب بنده فیلم نمی‌ساخته‌ام اگرچه با سینما آشنایی داشته‌ام. اشتغال اساسی حقیر قبل از انقلاب در ادبیات بوده است... با شروع انقلاب تمام نوشته‌های خویش را -  اعم از تراوشات فلسفی، داستان‌های کوتاه، اشعار و... -  در چند گونی ریختم و سوزاندم و تصمیم گرفتم که دیگر چیزی که "حدیث نفس" باشد ننویسم و دیگر از "خودم" سخنی به میان نیاورم... سعی کردم که "خودم" را از میان بردارم تا هرچه هست خدا باشد، و خدا را شکر بر این تصمیم وفادار مانده‌ام. البته آن چه که انسان می‌نویسد همیشه تراوشات درونی خود اوست همه‌ی هنرها این چنین هستند کسی هم که فیلم می‌سازد اثر تراوشات درونی خود اوست اما اگر انسان خود را در خدا فانی کند، آن‌گاه این خداست که در آثار او جلوه‌گر می‌شود حقیر این چنین ادعایی ندارم ولی سعیم بر این بوده است."

    کدها یا پیش شماره های تلفن شهرها و شهرستانهای کشور

    محمد مهدی مصباحی
    5:54 قبل از ظهر
    بازدید : 484

    کدها یا پیش شماره های تلفن شهرها و شهرستانهای کشور

    قلبادامه مطلبقلب

    پیامک های جدید فلسفی

    محمد مهدی مصباحی
    15:15 بعد از ظهر
    بازدید : 148

    پیامک های جدید فلسفی

    مجموعه ای از زیباترین پیامک های فلسفی را در سایت فارس نویس برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرند. برای خواندن پیامک های بیشتر با موضوع فلسفی می توانید از آرشیو موضوعی سایت استفاده کنید.

     

    پیامک های فلسفی تیرماه ۹۲

    محمد مهدی مصباحی
    15:13 بعد از ظهر
    بازدید : 111

    پیامک های فلسفی تیرماه ۹۲

    پیامک های فلسفی نوعی سخنان حکیمانه به حساب می آیند که می توانند به عنوان یک پند یا نصیحت مورد استفاده قرار گیرند. برایتان تعدادی از جدیدترین پیامک ها با همین موضوع را در ادامه مطلب آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرند.

    با یک روش جدید و کار آمد اختلالات ویندوز خود را رفع کنید

    محمد مهدی مصباحی
    15:12 بعد از ظهر
    بازدید : 97

    با یک روش جدید و کار آمد اختلالات ویندوز خود را رفع کنید

    با یک روش جدید و کار آمد اختلالات ویندوز خود را رفع کنید

    گاهی اوقات برای ویندوز شما مشکل یا مشکلاتی پیش می‌آید که از یافتن راه حل آن عاجز می‌مانید. مثلاً به طور ناگهانی به هنگام کار با سیستم صفحه آبی مرگ نمایش پیدا می‌کند، ویندوز هنگ می‌کند و Explorer به شکل ناگهانی بسته می‌شود و… . این مشکلات آنقدر ادامه می‌یابند تا در نهایت تنها راه حل را در تعویض ویندوز می‌بینید؛ امری که برای هیچکس خوشایند نیست. اما در این ترفند قصد داریم راهی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به علت واقعی هر اتفاق ریز و درشتی که در سیستم‌تان رخ می‌دهد پی ببرید! راهی بسیار ساده اما واقعاً کارآمد که در مواقع بحرانی به کمک شما می‌آید.

    در تمام ویندوزهایی که شرکت مایکروسافت از گذشته تا حال تولید کرده است، برنامه‌ای به نام Event Viewer وجود دارد. کار این برنامه ثبت تمام وقایعی است که در ویندوز رخ می‌دهد و کاربر ممکن است به آنها احتیاج داشته باشد؛ هر خطایی که رخ دهد، برنامه‌ای نصب یا حذف شود، ویندوز هنگ کند، برنامه‌ای به شکل غیر معمول بسته شود و… همگی در Event Viewer ثبت می‌گردد. با توجه به این نکته درخواهیم یافت که این ترفند بر روی تمامی ویندوزهای قدیم و جدید مایکروسافت قابل انجام است.

    بلوک پایین
    کل صفحات : 31 2 3 صفحه بعد
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS