صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
دانلود بایت شماره 283 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسانترول خنده دار فیس بوکیدانلود آهنگ جدید خیلی زیاد از امیر علی بهادریدانلود آهنگ جدید امید جهان و محمد خان بچه ی بندردانلود YouTube Music Downloader v7.0.2 - نرم افزار دانلود از یوتیوب
بلوک راست
موضوعات
  • نرم افزار
  • بازی
  • آموزش
  • موبایل
  • کتاب
  • فیلم
  • گرافیک
  • مکینتاش
  • صوت
  • آپدیت آنتی ویروس ها
  • متفرقه
  • پروفایل
    ***پی سی دانلود یک سایت متفاوت برای تمامی دانلود ها از جمله:نرم افزار،موزیک،و....است که این سایت توسط محمد مهدی مصباحی مدیریت می شود***
    آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 734 کل نظرات : 29 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 5 تعداد اعضا : 1126 ● آمار بازدید بازدید امروز : 30 بازدید دیروز : 386 بازدید کننده ارمزو : 7 بازدید کننده دیروز : 96 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 4 بازدید هفته : 30 بازدید ماه : 8,390 بازدید سال : 33,778 بازدید کلی : 478,451 ● اطلاعات شما آی پی : 3.149.236.96 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    نویسندگان
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه سایتی است؟


    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    دانلود Adobe Photoshop CC 2017 v18.0 x86/x64 - نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی‌سی 2017

    محمد مهدی مصباحی
    15:49 بعد از ظهر
    بازدید : 241

    دانلود Adobe Photoshop CC 2017 v18.0 x86/x64 - نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی‌سی 2017

    Adobe Photoshop بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از 25 سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود. فتوشاپ سی‌سی (CC) یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده‌ها تفاوت مهم با نسخه‌های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس‌های ادوبی وجود دارد. دراین نرم افزار امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل‌تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی‌های جدید دیگر قرار داده شده است.

    دانلود DxO Filmpack v5.5.6 Build 533 Elite x64 - نرم افزار تبدیل تصاویر و فیلم های قدیمی به دیجیتال

    محمد مهدی مصباحی
    11:50 قبل از ظهر
    بازدید : 267

    دانلود DxO Filmpack v5.5.6 Build 533 Elite x64 - نرم افزار تبدیل تصاویر و فیلم های قدیمی به دیجیتال

    DxO FilmPack ابزاری قدرتمند برای علاقه مندان به هنرهای بصری می باشد که به آن ها اجازه می دهد تا عکسها و فیلم های قدیمی خود را به دیجیتال تبدیل کنند، همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را از نظر رنگ، وضوح، روشنایی و ابزارهای دیگر ارتقا دهید. جذابیت هر آنچه که با دوربین خود عکس برداری می کنید، توسط این نرم افزار می تواند  چندین برابر شود. از این نرم افزار هم به صورت مستقل و هم به عنوان پلاگینی برای فتوشاپ، ادوبی لایت روم، ادوبی المنت و Apple Aperture، می توان استفاده کرد.

    دانلود CorelDRAW Graphics Suite X7 v17.0.0.491 x86/x64 - کورل دراو، نرم افزار قدرتمند طراحی برداری

    محمد مهدی مصباحی
    17:01 بعد از ظهر
    بازدید : 337

    دانلود CorelDRAW Graphics Suite X7 v17.0.0.491 x86/x64 - کورل دراو، نرم افزار قدرتمند طراحی برداری

    شرکت Corel که یکی از بزرگترین شرکت هایی است که در زمینه ایجاد نرم افزار های گرافیکی فعالیت دارد. اگر نرم افزار های این شرکت و شرکت Adobe را در کنار هم قرار دهیم بیش از ۷۵ درصد سهم گرافیک دو بعدی و نشر رومیزی (Desktop publishing) را بر دوش می کشند. مهمترین و مشهورترین تولید این شرکت نرم افزار کورل دراو (Corel Draw) می باشد. شرکت Corel به همراه این نرم افزار تعدادی نرم افزار کمکی قرار داده تا کاربران Corel Draw را از سایر برنامه ها تقریباً بی نیاز سازد.

    دانلود Maxon CINEMA 4D R15 x64 + Content Pack + R14 034 Build RC68643 x86/x64 - نرم افزار طراحی و مدل سازی سه بعدی

    محمد مهدی مصباحی
    23:53 بعد از ظهر
    بازدید : 209

    دانلود Maxon CINEMA 4D R15 x64 + Content Pack + R14 034 Build RC68643 x86/x64 - نرم افزار طراحی و مدل سازی سه بعدی

    اگر شما نیز یکی از طرفداران طراحی 3 بعدی هستید و به دنبال نرم افزاری می گردید که سهولت استفاده داشته باشد به شما نرم افزار CINEMA 4D را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار به سادگی در کاربرد مشهور است و یکی از نرم افزارهای حرفه ای در زمینه ی طراحی 3 بعدی می باشد. اگر به دنبال رسیدن به نتایج حرفه ای هستید این محصول برای شما امکانات بیش از پیش در زمینه ی فیلم، تلویزیون، تبلیغات، شبیه سازی های علمی، معماری، طراحی محصول و یا هر رشته ی دیگر، فراهم می نماید به علاوه در راستای کامل سازی ظاهری مدل کاربر، تمامی مولفه های استاندارد و پیشرفته را در اختیارتان قرار می دهد. برای مثال در زمینه ی انیمیشن، ابزارهای پیشرفته ای را در اختیارتان می گذارد که به کمک آن می توانید شبیه سازی ها و مدل سازی های طبیعی و مختلفی داشته باشید، شما می توانید به راحتی حرکت مو در اثر وزیدن باد را پیاده سازی کنید. به کمک این نرم افزار می توانید سایه روشن های زیبایی به صحنه های دلخواه تان بیافزایید. از دیگر خصوصیات بارز این نرم افزار بهره گیری از موتور قدرتمند و سریعی است که امکان پردازش بیش از 64 پروسس را به صورت همزمان فراهم می کند.

    دانلود CSI SAP2000 Ultimate v16.0.0 - نرم افزار جامع تحلیل و طراحی سازه ها

    محمد مهدی مصباحی
    23:51 بعد از ظهر
    بازدید : 291

    دانلود CSI SAP2000 Ultimate v16.0.0 - نرم افزار جامع تحلیل و طراحی سازه ها

    نرم‌افزار SAP2000 در حدود سی سال است که در طراحی و آنالیز سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دانشجویان و مهندسان عمران و رشته‌های وابسته، حداقل یک بار با این نرم‌افزار سر و کار داشته‌اند. هر سال امکانات این نرم‌افزار بیشتر می‌شود و با حفظ رابط کاربری ساده و مشخص، بر پیچیدگی انواع محاسبات و آنالیزها اضافه می‌شود. محیط مدل‌سازی گرافیکی سه‌بعدی باعث شده است به سادگی بتوانید به طرح‌های خود تجسم ببخشید و سپس انواع تحلیل‌های لازم را روی آن انجام دهید.

    دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended v13.0 x86/x64 - فتوشاپ، نرم افزار ویرایش عکس

    محمد مهدی مصباحی
    19:29 بعد از ظهر
    بازدید : 125

    دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended v13.0 x86/x64 - فتوشاپ، نرم افزار ویرایش عکس

    برای اولین بار در تاریخ عرضه فتوشاپ این نسخه به صورت پیش فرض قابلیت تایپ فارسی دارد!

    می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
    Adobe Photoshop CS6 تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

    دانلود Adobe Flash Player v11.8.800.94 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

    محمد مهدی مصباحی
    18:44 بعد از ظهر
    بازدید : 135

    دانلود Adobe Flash Player v11.8.800.94 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

    فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

    دانلود نرم افزار محبوب تبدیل عکس به فیلم - ProShow Gold 5.0.3222

    محمد مهدی مصباحی
    23:41 بعد از ظهر
    بازدید : 165

    دانلود نرم افزار محبوب تبدیل عکس به فیلم - ProShow Gold 5.0.3222

    ساخت اسلایدشو برای تلوزیون و کامپیوتر شما، اجراها، ویدئو سی دی ها و اسکرین سیورها


    بسیاری از کاربران همواره در پی نرم افزاری برای تبدیل عکس ها خود به فیلم هستند تا بتوانند با مشاهده آنها در دستگاه DVD و یا کامپیوتر همواره خاطرات خوش خود را زنده و جاوید نگهدارند! ProShow Gold محصول شرکت Photodex یکی از قوی ترین نرم افزارهای تبدیل عکس به فیلم می باشد، با کمک ProShow Gold می توانید ابتدا عکس های خود را هم اندازه کرده، بزرگ کنید و بچرخانید و سپس با پشت سر قرار دادن عکس ها، از آن ها اسلاید شو (Slide Show) تهیه کنید و  آن را در قالب یک فایل تصویری به فرمت DVD/VCD، فایل اجرایی (EXE)، فایل فلش (Flash) و یا اسکرین سیور (Screen Saver) ذخیره کنید. ProShow Gold با دارا بود بیش از 280 افکت و جلوه تصویری می تواند اسلاید شو های فوق العاده زیبایی خلق کند، علاوه بر این ها شما می توانید بر روی فیلم نوشته اضافه کنید و یا آهنگ مورد علاقه خود را روی آن قرار دهید تا در حین نمایش موزیک نیز پخش شود.

    دانلود نرم افزار ساخت سریع و آسان اسلاید ها و آلبوم های دیجیتالی - ProShow Producer 5.0.3206

    محمد مهدی مصباحی
    23:40 بعد از ظهر
    بازدید : 271

    دانلود نرم افزار ساخت سریع و آسان اسلاید ها و آلبوم های دیجیتالی - ProShow Producer 5.0.3206

    ساخت اسلاید ها با استفاده از تصاویر دیجیتال جهت مرور و زیبا تر نمودن محیط مشاهده اینگونه تصاویر در نگهداری و استفاده از آنها با همه گیر شدن انواع و اقسام دوربین های دیجیتالی و تلفن های همراه که اینگونه تصاویر را در اختیار افراد قرار می دهند روز به روز محبوب تر می شود و از آنجایی که این یک کار عمومی می باشد هرچه کارایی نرم افزار هایی که این امکان را به را به افراد می دهند ساده تر و آسانتر باشد به همان نسبت آن نرم افزار از دید کاربران محبوب تر می باشد. نرم افزار ProShow Producer یکی از همین دست نرم افزار ها می باشد که ابزاری قدرتمند جهت ساخت اسلاید ها را در اختیار کاربران خود قرار داده و با استفاده از این نرم افزار قدرتمند به راحتی قادرید آلبوم دیجیتالی خود را در کمترین زمان و با افکت های زیبا و قالب های آماده این نرم افزار آماده نمایید.

    دانلود نرم افزار ساخت بنر و هدر های فلش - Anim-FX 3.5

    محمد مهدی مصباحی
    23:32 بعد از ظهر
    بازدید : 167

    دانلود نرم افزار ساخت بنر و هدر های فلش - Anim-FX 3.5

    ساخت بنر و هدر های فلش در چند ثانیه

    نرم افزار Anim-FX Flash Intro and Flash Banner Builder یک برنامه کم حجم و جالب جهت ساخت بنرهای فلش در ابعاد مختلف می باشد. این نرم افزار دارای ۷۲ الگو بزرگ و و امکانات بسیار مانند قابلیت افکت های صوتی برای بنر می باشد. با داشتن این نرم افزار اصلاً نیازی به دانستن مفاهیم فلش نیست. این برنامه به صورت خودکار و مطابق با نیاز شما بنر های بسیار زیبا در کوتاه ترین مدت ایجاد می کند.

    دانلود Corel PaintShop Pro X5 v15.3.0.8 SP3 - نرم افزار قدرتمند ویرایش تصاویر

    محمد مهدی مصباحی
    11:39 قبل از ظهر
    بازدید : 111

    دانلود Corel PaintShop Pro X5 v15.3.0.8 SP3 - نرم افزار قدرتمند ویرایش تصاویر

    امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ویرایش و ساخت تصاویر می کنند. نرم افزارهای مختلفی امروزه این توانایی را به کاربران می دهند و هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند. شرکت های مختلفی اقدام به ساخت چنین نرم افزارهایی می کنند و به همین علت می توان نرم افزارهای کوچک و بزرگی را از نظر نام در این زمینه مشاهده نمود. از معروف ترین نرم افزارها در این زمینه می توان به برنامه فتوشاپ اشاره نمود که از آن می توان برای ساخت و طراحی تصاویر و عکس های مختلف و همچنین ویرایش عکس ها نیز استفاده نمود. Corel PaintShop Pro X4 نرم افزاری مشهور در زمینه ویرایش و ساخت تصاویر می باشد که کاربران با استفاده از این نرم افزار قادرند تا توانایی ها و ابزارهای مختلفی را در اختیار داشته باشند. این نرم افزار قدرتمند یکی از بهترین برنامه های موجود برای ویرایش تصاویر می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر می باشند تا تمامی مشکلات موجود در یک عکس را با استفاده از ابزارها و فیلترهای مختلف آماده شده و تنها با چند کلیک برطرف نمایند.

    دانلود High-Logic FontCreator Professional v7.5.0.508 - نرم افزار ساخت و ویرایش فونت

    محمد مهدی مصباحی
    15:42 بعد از ظهر
    بازدید : 99

    دانلود High-Logic FontCreator Professional v7.5.0.508 - نرم افزار ساخت و ویرایش فونت

    FontCreator به شما اجازه می دهد تا به ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType بپردازید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای طراحان گرافیکی و متخصصان تایپوگرافی شناخته شده است و رابط کاربری آسان این نرم افزار باعث شده تا حتی کاربران مبتدی نیز قادر به ایجاد فونت باشند. در این نسخه از نرم افزار ویژگی هایی برای فونت ها فراهم شده است تا شما به وسیله آن ها قادر به بهبود کیفیت فونت های خود باشید. همچنین ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار افزوده شده است. تغییر و بهبود اسکریپ ها به شما اجازه می دهد تا هزاران کاراکتر را ظرف چند ثانیه ایجاد کنید و تولید هوشمند کامپوزیت های FontCreato به شما اجازه تولید اتوماتیک طرح کلی برای بیش از 2200 کاراکتر را خواهد داد.

    دانلود MotionArtist v1.1 - نرم افزار ساخت و متحرک سازی کمیک استریپ

    محمد مهدی مصباحی
    4:10 قبل از ظهر
    بازدید : 97

    دانلود MotionArtist v1.1 - نرم افزار ساخت و متحرک سازی کمیک استریپ

    با گذشت یک قرن از تولد کمیک استریپ، این هنر توانسته است تحول گسترده ای به عنوان یک وسیله ارتباط قوی در جهان رسانه ها پیدا کند. به ویژه کمیک استریپ های سیاسی که قریب به اکثر مطبوعات دنیا را عرصه هنرنمایی خود ساخته اند. کمیک استریپ در ابتدا توسط یک نفر آماده می شد ولی امروزه معمولاً یک تیم چند نفره، تخصص خود را به کار می گیرند تا مجموعاً بتوانند به خلق یک کمیک استریپ موفق نائل آیند. یک کمیک استریپ همانند یک فیلم انیمیشن دارای سناریو است گاهی سناریو، از آن کاریکاتوریست است. او خود داستان می سازد و خود آن را به وسیلهٔ نقاشی های خود شکل می دهد.

    بلوک پایین
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS