صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
دانلود انیمیشن Merry Madagascar - ماداگاسکار مبارک دوبله فارسیدانلود آهنگ جدید اُردی جهنم از پویا بیاتیدانلود آهنگ جدید کربلا از محسن یگانهدانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهاییدانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام چشای قشنگت
بلوک راست
موضوعات
  • نرم افزار
  • بازی
  • آموزش
  • موبایل
  • کتاب
  • فیلم
  • گرافیک
  • مکینتاش
  • صوت
  • آپدیت آنتی ویروس ها
  • متفرقه
  • پروفایل
    ***پی سی دانلود یک سایت متفاوت برای تمامی دانلود ها از جمله:نرم افزار،موزیک،و....است که این سایت توسط محمد مهدی مصباحی مدیریت می شود***
    آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 734 کل نظرات : 29 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 3 تعداد اعضا : 1126 ● آمار بازدید بازدید امروز : 253 بازدید دیروز : 518 بازدید کننده ارمزو : 78 بازدید کننده دیروز : 89 گوگل امروز : 4 گوگل دیروز : 2 بازدید هفته : 2,344 بازدید ماه : 8,227 بازدید سال : 33,615 بازدید کلی : 478,288 ● اطلاعات شما آی پی : 3.12.111.155 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    نویسندگان
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه سایتی است؟


    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    دانلود Assetto Corsa - بازی خودروهای مسابقه ای تقویت شده

    محمد مهدی مصباحی
    12:11 بعد از ظهر
    بازدید : 223

    دانلود Assetto Corsa - بازی خودروهای مسابقه ای تقویت شده
    (93/12/27) تغییرات:

    آپدیت های نسخه های 1.1  و 1.1.1 به همراه شماره اول افزونه Dream Pack اضافه شدند.

    بازی Assetto Corsa (به انگلیسی: Racing setup) از آن دسته از بازی هایی است که حتی پیش از آمدنش هم کلی طرفدار داشت و تعداد بسیار زیادی از بازیکنان انتظار انتشارش را می کشیدند. در نتیجه می توان این بازی را حتی پیش از انتشار نسخه کاملش یک بازی کاملا موفق دانست. یکی از دلایل این موفقیت این بود که شرکت سازنده، نسخه کامل نشده بازی را در اختیار بازیکنان بسیاری در سرتاسر جهان قرار داد تا بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را به شرکت سازنده ارائه دهند. از این رو شرکت ایتالیایی Kunos Simulazioni توانست هم بازی خود را در معرض توجه صدها هزار بازیکن قرار دهد و هم این که بازخورد بسیار مناسبی را نسبت به محصولش دریافت کند. در نتیجه آن ها پس از رفع اشکالاتی که به طور عمده گزارش شده بود و با توجه به درخواست های بازیکنان، بازی ای را خلق کردند که پیش از انتشار تمامی نقد ها را پذیرفته بود و بر روی افزایش کیفیت و کاهش مشکلاتش کار بسیاری شده بود. بدین ترتیب کمترین احتمال نارضایتی بازیکنان رفع شد تا شاهد یک بازی ناب در میان بازی های شبیه سازی مسابقات اتومبیل رانی باشیم.

    دانلود PES 2015 - Pro Evolution Soccer - بازی فوتبال حرفه ای 2015

    محمد مهدی مصباحی
    16:27 بعد از ظهر
    بازدید : 137

    دانلود PES 2015 - Pro Evolution Soccer - بازی فوتبال حرفه ای 2015
    (93/11/22) تغییرات:

    آپدیت نسخه 1.03 به همراه Data pack 3 اضافه شد.

    باز هم مثل سال های گذشته با شروع فصل جدید رقابت های هیجان انگیز فوتبال، شرکت موفق Konami با نسخه جدیدی از بازی PES15 وارد عرصه بازی های شبیه سازی ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب جدی برای بازی هم ژانر خود یعنی FIFA15 شناخته می شود. گرچه در سال گذشته موفقیت FIFA بیش از رقیبش بود، اما امسال سازندگان PES با ساخت نسخه 15 ادعای تولید یک بازی کاملا واقع گرایانه با سبک بازی روان را دارند. بر خلاف FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است، PES15 بر روی دقت بالا به جزئیات و واقع گرایی بسیار بالا تاکید کرده است و با این ویژگی ها و شعار زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در نسخه جدید تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند. این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی، امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن می خواهد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.

    دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013

    محمد مهدی مصباحی
    21:33 بعد از ظهر
    بازدید : 124

    دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013
    (92/9/3) تغییرات:

    آپدیت 5 و 6 اضافه شد.

    F1 2013 توسط Codemasters ساخته و منتشر شده است . البته وظیفه ی نشر نسخه ی کنسول در بریتانیا بر عهده ی Namco Bandai می باشد. این عنوان از موتور گرافیکی EGO Engine 3.0 بهره می برد و زمان عرضه این  عنوان F1 2013 در تاریخ  ۴ اکتبر در اروپا و در تاریخ ۸ اکتبر در آمریکای شمالی برای پلتفرم های PC ,PS3 ,X360 عرضه می گردد و بنا بر اطلاعات منتشر شده، این عنوان با سایر نسخه های این سری متفاوت خواهد بود و بازیکنندگان قادر به رویارویی با یک عنوان متحول دیگر از این سری بازی های رایانه ای خواهند بود.

    دانلود FIFA 2014 - بازی فیفا 14

    محمد مهدی مصباحی
    10:26 قبل از ظهر
    بازدید : 134

    دانلود FIFA 2014 - بازی فیفا 14
    (92/7/23) تغییرات:

    کرک ورژن چهارم اضافه شد.
    کرک بر روی ویندوز 7 و 8 تست شد و به خوبی کار می کند.

    FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. عنوان FIFA 14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد. ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به، جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

    دانلود PES 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014

    محمد مهدی مصباحی
    13:33 بعد از ظهر
    بازدید : 159

    دانلود PES 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014
    (92/7/21) تغییرات:

    پچ جدید با عنوان PESEdit 2014 Patch v1.1 اضافه شد.

    در صنعت بازی های کامپیوتری، به ورزش فوتبال اهیمت زیادی داده می شود و به همین دلیل است که یک عنوان شبیه سازی شده از آن تا انتشار نسخه جدید، همچنان فروش بالایی خواهد داشت. در این عرصه، 2 عنوان FIFA و PES وجود دارند که هر سال شاهد جدال آن ها هستیم. تا اینجا، FIFA نسبت به رقیب خود از ویژگی ها و صد البته فروش بیشتری برخوردار است و در مقابل، شاهد افت PES نسبت به رقیبش هستیم. اما باز هم کمپانی Konami نا امید نشده و هر سال وعده های مختلفی را به طرفدارانش می دهد تا شاید بتواند دوباره به دوران طلایی خود بازگردد.

    دانلود FIFA 14 XBOX360, PS3 - بازی فیفا 14 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

    محمد مهدی مصباحی
    14:56 بعد از ظهر
    بازدید : 183

    دانلود FIFA 14 XBOX360, PS3 - بازی فیفا 14 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3
    (92/7/3) تغییرات:

    نسخه گروه COMPLEX نیز اضافه گردید!

    بالاخره انتظارها به سر رسید و نسخه کامل بازی FIFA 14 توسط کمپانی EA منتشر شد. یکی از محبوب ترین عنوان هایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد. پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. Pro Shot , Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

    دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013

    محمد مهدی مصباحی
    0:03 قبل از ظهر
    بازدید : 114

    دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013
    (92/6/10) تغییرات:

    پچ PESEdit 2013 Patch 5.1 اضافه شد.

    سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

    دانلود UEFA ERUO 2012 DLC+FIFA 12 - بازی فیفا 12+آپدیت یوفا یورو 2012

    محمد مهدی مصباحی
    15:42 بعد از ظهر
    بازدید : 94

    دانلود UEFA ERUO 2012 DLC+FIFA 12 - بازی فیفا 12+آپدیت یوفا یورو 2012
    (91/12/1) تغییرات:

    این پچ DLC مدتی پیش منتشر شده بود و امکان نصب به صورت جداگانه بر روی بازی اصلی وجود نداشت .اما گروه Skidrow فایل DLC رو با بخشی از بازی اصلی کرک کرده و نسخه جدید را منتشر کردند که برای اجرای این نسخه نیاز به نسخه قبلی FIFA نمی باشد.

    FIFA 12 UEFA ERUO 2012 DLC نام بسته الحاقی است که شرکت EA برای بازی FIFA 12 ارائه کرده است.این بسته مسابقات جام ملت های اروپا را به بازی می افزاید و شامل 53 ملیت یوفا و همچنین 8 استادیوم رسمی این جام را شامل می شود.داستان های سناریو جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا در این بازی ادامه پیدا می کند و گیمرها باید سعی کنند تا با کسب قهرمانی خود و تمام نمودن حالت های مختلف بازی ، دست به سناریوهای بیشتری پیدا کنند.

    دانلود FIFA 13 - بازی فیفا 13

    محمد مهدی مصباحی
    15:07 بعد از ظهر
    بازدید : 83

    دانلود FIFA 13 - بازی فیفا 13
    (91/12/1) تغییرات:

    پچ جدید نسخه 1.7 اضافه شد.

    قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید.

    بلوک پایین
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS