صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
دانلود Runtastic Heart Rate PRO - نرم افزار موبایل اندازه گیری ضربان قلبدانلود آهنگ جدید من نمی دونم از مازیار فلاحیآموزش ساخت وبلاگ در میهن بلاگ بهمراه تصاویر کمکی دانلود آهنگ جدید عرفان سلیمی به نام همه چیزمی بموندانلود Norton Internet Security 2014 v21.0.2.1 + 2013 v20.3.1.22 - نرم افزار اینترنت سکوریتی نورتون
بلوک راست
موضوعات
  • نرم افزار
  • بازی
  • آموزش
  • موبایل
  • کتاب
  • فیلم
  • گرافیک
  • مکینتاش
  • صوت
  • آپدیت آنتی ویروس ها
  • متفرقه
  • پروفایل
    ***پی سی دانلود یک سایت متفاوت برای تمامی دانلود ها از جمله:نرم افزار،موزیک،و....است که این سایت توسط محمد مهدی مصباحی مدیریت می شود***
    آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 734 کل نظرات : 29 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 4 تعداد اعضا : 1126 ● آمار بازدید بازدید امروز : 53 بازدید دیروز : 386 بازدید کننده ارمزو : 14 بازدید کننده دیروز : 96 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 4 بازدید هفته : 53 بازدید ماه : 8,413 بازدید سال : 33,801 بازدید کلی : 478,474 ● اطلاعات شما آی پی : 18.223.15.47 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    نویسندگان
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه سایتی است؟


    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    یازی شبیه ساز مزرعه داری FARM EXPERT 2017-RELOADED

    محمد مهدی مصباحی
    19:50 بعد از ظهر
    بازدید : 251

    یازی شبیه ساز مزرعه داری FARM EXPERT 2017-RELOADED

    FARM EXPERT 2017 یک بازی شبیه ساز مزرعه جامع با فیزیک خاک پیشرفته و دستگاه رانندگی مدل واقع گرایانه است. بازی در یک جهان عظیم،شامل تعمیر ماشین آلات دارای مجوز در کارگاه حیاط خلوت خود، رشد حیوانات، کشت مزارع، باغ ها و برداشت و مراقبت از گیاهان در گلخانه است.

    دانلود Assetto Corsa - بازی خودروهای مسابقه ای تقویت شده

    محمد مهدی مصباحی
    12:11 بعد از ظهر
    بازدید : 223

    دانلود Assetto Corsa - بازی خودروهای مسابقه ای تقویت شده
    (93/12/27) تغییرات:

    آپدیت های نسخه های 1.1  و 1.1.1 به همراه شماره اول افزونه Dream Pack اضافه شدند.

    بازی Assetto Corsa (به انگلیسی: Racing setup) از آن دسته از بازی هایی است که حتی پیش از آمدنش هم کلی طرفدار داشت و تعداد بسیار زیادی از بازیکنان انتظار انتشارش را می کشیدند. در نتیجه می توان این بازی را حتی پیش از انتشار نسخه کاملش یک بازی کاملا موفق دانست. یکی از دلایل این موفقیت این بود که شرکت سازنده، نسخه کامل نشده بازی را در اختیار بازیکنان بسیاری در سرتاسر جهان قرار داد تا بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را به شرکت سازنده ارائه دهند. از این رو شرکت ایتالیایی Kunos Simulazioni توانست هم بازی خود را در معرض توجه صدها هزار بازیکن قرار دهد و هم این که بازخورد بسیار مناسبی را نسبت به محصولش دریافت کند. در نتیجه آن ها پس از رفع اشکالاتی که به طور عمده گزارش شده بود و با توجه به درخواست های بازیکنان، بازی ای را خلق کردند که پیش از انتشار تمامی نقد ها را پذیرفته بود و بر روی افزایش کیفیت و کاهش مشکلاتش کار بسیاری شده بود. بدین ترتیب کمترین احتمال نارضایتی بازیکنان رفع شد تا شاهد یک بازی ناب در میان بازی های شبیه سازی مسابقات اتومبیل رانی باشیم.

    دانلود PES 2015 - Pro Evolution Soccer - بازی فوتبال حرفه ای 2015

    محمد مهدی مصباحی
    16:27 بعد از ظهر
    بازدید : 137

    دانلود PES 2015 - Pro Evolution Soccer - بازی فوتبال حرفه ای 2015
    (93/11/22) تغییرات:

    آپدیت نسخه 1.03 به همراه Data pack 3 اضافه شد.

    باز هم مثل سال های گذشته با شروع فصل جدید رقابت های هیجان انگیز فوتبال، شرکت موفق Konami با نسخه جدیدی از بازی PES15 وارد عرصه بازی های شبیه سازی ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب جدی برای بازی هم ژانر خود یعنی FIFA15 شناخته می شود. گرچه در سال گذشته موفقیت FIFA بیش از رقیبش بود، اما امسال سازندگان PES با ساخت نسخه 15 ادعای تولید یک بازی کاملا واقع گرایانه با سبک بازی روان را دارند. بر خلاف FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است، PES15 بر روی دقت بالا به جزئیات و واقع گرایی بسیار بالا تاکید کرده است و با این ویژگی ها و شعار زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در نسخه جدید تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند. این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی، امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن می خواهد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.

    دانلود Halo 4 XBOX 360 - بازی هالو 4 برای ایکس باکس 360

    محمد مهدی مصباحی
    16:30 بعد از ظهر
    بازدید : 261

    دانلود Halo 4 XBOX 360 - بازی هالو 4 برای ایکس باکس 360

     

    بدون شک یکی از بزرگترین و پرسر و صداترین عناوین سال ۲۰۱۲ بازی Halo 4 است. پس از موفقیت Halo Reach و خداحافظی استودیوی Bungie با این سری، شک و تردید در خصوص کیفیت نسخه های بعدی افزایش یافت. وارث این بازی بزرگ، استودیوی تازه تأسیس ۳۴۳ Industries بود که اعضای آن تقریباً پس از پایان ساخت Halo 3 در حال شکل گیری بودند و مراحل پیش تولید Halo 4 را از همان زمان آغاز کرده بود. پس از معرفی نسخه چهارم این بازی در جریان مراسم E3 2011 هواداران در کنار شور و هیجان ناشی از این رونمایی، دچار ترس و دلهره نیز شدند. ترس از تغییرات بنیادی، کیفیت پایین و در نهایت ترس از نابودی عنوان محبوبشان، اما تیم ۳۴۳ با نام های بزرگ و معروفی که در خود جای داده بود، این ذهنیت را از بین برد.
    داستان بازی Halo 4 در سال ۲۵۵۷ میلادی اتفاق می افتد. پس از پایان جنگ بین انسان ها و کاونانت ها در انتهای بازی Halo 3، مستر چیف به کورتانا می گوید: زمانی که به من نیاز داشتی، بیدارم کن و پس از آن در کپسول Cyro Chamber به خواب مصنوعی فرو می رود.

    دانلود Assassin's Creed 3 - بازی کشیش قاتل 3

    محمد مهدی مصباحی
    16:27 بعد از ظهر
    بازدید : 133

    دانلود Assassin's Creed 3 - بازی کشیش قاتل 3
    (92/10/26) تغییرات:

    Assassins Creed Liberation اضافه شد.

    از جنگ های صلیبی تا قرون وسطی را با سری بازی های Assassin's Creed پشت سر گذاشتیم. با 2 قهرمان به نام های الطاهر (Altair) و اتزیو (Ezio) آشنا شدیم که هر دوی آن ها ماجراهای خاص خودشان را دنبال کردند. این سری از بازی ها که به صورت سالانه راهی بازار می شوند، اکنون توانسته اند طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کنند و با ماجراهای خود بازیکنان را هیجان زده کنند. بعد از عرضه Assassin's Creed II و نسخه های Spin-off آن، اینبار نوبت به نسخه سوم این سری رسیده است. بازی ای که به گفته Ubisoft کار ساخت آن از 3 سال پیش شروع شده و اکنون ما شاهد نتیجه نهایی آن هستیم.

    دانلود Arma 2 - بازی جوخه ارتش 2

    محمد مهدی مصباحی
    15:30 بعد از ظهر
    بازدید : 167

    دانلود Arma 2 - بازی جوخه ارتش 2

    بازی اکشن اول شخص Arma 2، یک بازی با شبیه سازی جنگ که در آن شما می بایست با جنگ در نبردگاه های مدرن با استفاده از انواع سلاح ها و تجهیزات نظامی علیه دشمنان به مبارزه بپردازید. این بازی اکشن که شما را به قلب جنگ های مدرن می کشاند با گرافیک بسیار عالی و شفاف، استفاده از صداگذاری خوب و سلاح های پیشرفته و واقعی در لوکیشن های متنوع و بزرگ، یک تجربه جدید از بازی های اکشن اول شخص برای شما به ارمغان می آورد. این بازی به طرفداران سبک اکشن اول شخص، و خصوصاً سری بازی های Call of Duty، توصیه می شود. در بازی جوخه آتش دشمنان شما همگی هوشمند و ورزیده هستند و شما می بایست از تمامی قوای فکری و نظامی خود برای پیروزی بر آنان استفاده کنید. بازی بسیار جذاب و زیبا در حالت چند نفره و محیط شبکه های بازی از دیگر ویژگی های خوب این بازی رایانه ای است. در Arma 2 حدود 73 اسلحه مدرن و 167 وسیله جنگی برای دریا زمین و هوا وجود دارد.

    دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح

    محمد مهدی مصباحی
    20:31 بعد از ظهر
    بازدید : 113

    دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح
    (92/9/8) تغییرات:

    آپدیت شماره 2 و 3 اضافه شد.

    کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از ۱۰ نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال ۲۰۰۳ تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود. نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان  call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند. وقایع call of duty ghosts در سال ۲۰۲۳ رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال ۲۰۱۳ اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود. در Call of duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت. چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.

    دانلود The Walking Dead GOTY PAL XBOX 360 - بازی راه رفتن مرده برای ایکس باکس 360

    محمد مهدی مصباحی
    21:38 بعد از ظهر
    بازدید : 221

    دانلود The Walking Dead GOTY PAL XBOX 360 - بازی راه رفتن مرده برای ایکس باکس 360

     

    آخر الزمان و نابودی انسان به وسیله زامبی ها! این موضوع تکراری، تا به حال داستان بسیاری از فیلم ها، کمیک ها و بازی های رایانه ای بوده است. این بار استودیوی خلاق Telltale Games با عنوانی ساختارشکنانه، شما را به دنیای آخر الزمانی و پر از مردگان متحرک می برد تا داستانی زیبا را برای شما روایت کند، یک سفر احساسی پر از ماجراهای تأثیرگذار با این تفاوت که این بار هدف شما در بازی چیزی فراتر از کشتار زامبی های بدترکیب است. The Walking Dead نسبت به ساخته های قبلی Telltale Games کیفیت بهتری دارد. البته این جمله بدین معنا نیست که عناوینی همچون Back to the Future و Jurassic Park بازی های بدی بودند. این عناوین سریالی آن طور که باید، در جذب مخاطب عام موفق نبودند و بیشتر طرفداران فیلم توانستند با آن ها ارتباط برقرار کنند. در ابتدا کمتر کسی انتظار داشت که The Walking Dead به چنان موفقیتی برسد که یکی از نامزدهای بهترین بازی سال ۲۰۱۲ شود. 

    دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013

    محمد مهدی مصباحی
    21:33 بعد از ظهر
    بازدید : 123

    دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013
    (92/9/3) تغییرات:

    آپدیت 5 و 6 اضافه شد.

    F1 2013 توسط Codemasters ساخته و منتشر شده است . البته وظیفه ی نشر نسخه ی کنسول در بریتانیا بر عهده ی Namco Bandai می باشد. این عنوان از موتور گرافیکی EGO Engine 3.0 بهره می برد و زمان عرضه این  عنوان F1 2013 در تاریخ  ۴ اکتبر در اروپا و در تاریخ ۸ اکتبر در آمریکای شمالی برای پلتفرم های PC ,PS3 ,X360 عرضه می گردد و بنا بر اطلاعات منتشر شده، این عنوان با سایر نسخه های این سری متفاوت خواهد بود و بازیکنندگان قادر به رویارویی با یک عنوان متحول دیگر از این سری بازی های رایانه ای خواهند بود.

    دانلود Call of Duty: Ghosts PS3 - بازی ندای وظیفه برای پلی استیشن 3

    محمد مهدی مصباحی
    18:31 بعد از ظهر
    بازدید : 155

    دانلود Call of Duty: Ghosts PS3 - بازی ندای وظیفه برای پلی استیشن 3


    ده سال از فاجعه ای که برای آمریکا رخ داده است، می گذرد و دیگر کسی آمریکا را به عنوان قدرت برتر نظامی جهان قبول ندارد. منابع این کشور از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است. کشورهای آمریکای جنوبی که الآن به عنوان قطب نظامی جهان به حساب می آیند، تصمیم می گیرند که به آمریکا حمله کنند و باقی مانده ی منابع این کشور را به غارت ببرند. با این حال افرادی در آمریکا هستند که موفق شدند که از این فاجعه نجات یابند. بنابراین هیچ راه دیگری وجود ندارد، مگر این که تمام جوخه ها با یکدیگر ادغام شوند و در مقابل حمله به آمریکا، مقاومت کنند. این گروه Ghosts نام دارد که تنها یک چیز برای آن ها مهم است؛ عدم نابودی آمریکا. عنوان Call of Duty Ghosts طبق سنت همیشگی توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شده است و توسط کمپانی Activision برای PS3 منتشر شده ولی مهم ترین تفاوتی که با نسخه های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند.

    دانلود Battlefield 4 - بازی میدان نبرد 4

    محمد مهدی مصباحی
    18:28 بعد از ظهر
    بازدید : 229

    دانلود Battlefield 4 - بازی میدان نبرد 4
    (92/8/8) تغییرات:

    نسخه فشرده شده BlackBox و Update 1 اضافه شد.

    سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند كه نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های كسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یك نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال 2011 منتشر شد كه دارای یك اكشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم كسانی هستند كه بخش تك نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می كنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود كه توانسته به یكی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبكه های آنلاین تبدیل شود.پس از شكست Medal of Honor: Warfighter‌ در 2012، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور كه انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد كه Battlefield 4 به رسمیت رسید. سپس بدون هیچگونه درنگی، تریلر و ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی به نمایش درآمد كه این نوع عملكرد EA واقعاً تحسین برانگیز بوده و تأثیر بسزایی بر همه گیر شدن BF4 داشته است. اولین نمایش های بازی به قدری نفس گیر و فوق العاده به نظر می رسید كه هر كسی را به تأمل وامی داشت. گیم پلی پخش شده، تحت عنوان Finishing in Baku دارای نكات ریز و درشت بسیاری بوده و نوید یك اكشن ناب دیگر را به طرفداران این سری می دهد.

    دانلود Battlefield 4 - بازی میدان نبرد 4

    محمد مهدی مصباحی
    18:28 بعد از ظهر
    بازدید : 315

    دانلود Battlefield 4 - بازی میدان نبرد 4
    (92/8/8) تغییرات:

    نسخه فشرده شده BlackBox و Update 1 اضافه شد.

    سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند كه نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های كسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یك نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال 2011 منتشر شد كه دارای یك اكشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم كسانی هستند كه بخش تك نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می كنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود كه توانسته به یكی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبكه های آنلاین تبدیل شود.پس از شكست Medal of Honor: Warfighter‌ در 2012، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور كه انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد كه Battlefield 4 به رسمیت رسید. سپس بدون هیچگونه درنگی، تریلر و ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی به نمایش درآمد كه این نوع عملكرد EA واقعاً تحسین برانگیز بوده و تأثیر بسزایی بر همه گیر شدن BF4 داشته است. اولین نمایش های بازی به قدری نفس گیر و فوق العاده به نظر می رسید كه هر كسی را به تأمل وامی داشت. گیم پلی پخش شده، تحت عنوان Finishing in Baku دارای نكات ریز و درشت بسیاری بوده و نوید یك اكشن ناب دیگر را به طرفداران این سری می دهد.

    دانلود Batman: Arkham Origins - بازی بتمن: آرخام اورجین

    محمد مهدی مصباحی
    18:26 بعد از ظهر
    بازدید : 241

    دانلود Batman: Arkham Origins - بازی بتمن: آرخام اورجین
    (92/8/9) تغییرات:

     آپدیت شماره 1 اضافه شد.

    Batman: Arkham Origins نام عنوان زیبا و دوست داشتنی و پرطرفدارمی باشد که توسط Warner Bros منتشر شده است گیم پلی عالی بازی در کنار گرافیک چشم نواز آن (به لطف موتور گرافیکی نسخه ی بهینه شده ی موتور گرافیکی Unreal Engine3) باعث شده که گیمر های زیادی به این سری بازی روی بیاورند. داستان بازی Batman: Arkham Origins چندین سال قبل از وقایع Arkham Asylum خواهد بود و در شب کریسمس اتفاق می افتد جایی که Black Mask به دنبال کشتن بتمن است و بتمن جوان باید بفهمد که چرا Black Mask قصد انجام چنین کاری را دارد..

    دانلود FIFA 2014 - بازی فیفا 14

    محمد مهدی مصباحی
    10:26 قبل از ظهر
    بازدید : 133

    دانلود FIFA 2014 - بازی فیفا 14
    (92/7/23) تغییرات:

    کرک ورژن چهارم اضافه شد.
    کرک بر روی ویندوز 7 و 8 تست شد و به خوبی کار می کند.

    FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. عنوان FIFA 14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد. ویژگی های 'Pro Shot', 'Teammate Intelligence' و 'Variable Dribble Touches' جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به، جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

    دانلود PES 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014

    محمد مهدی مصباحی
    13:33 بعد از ظهر
    بازدید : 159

    دانلود PES 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014
    (92/7/21) تغییرات:

    پچ جدید با عنوان PESEdit 2014 Patch v1.1 اضافه شد.

    در صنعت بازی های کامپیوتری، به ورزش فوتبال اهیمت زیادی داده می شود و به همین دلیل است که یک عنوان شبیه سازی شده از آن تا انتشار نسخه جدید، همچنان فروش بالایی خواهد داشت. در این عرصه، 2 عنوان FIFA و PES وجود دارند که هر سال شاهد جدال آن ها هستیم. تا اینجا، FIFA نسبت به رقیب خود از ویژگی ها و صد البته فروش بیشتری برخوردار است و در مقابل، شاهد افت PES نسبت به رقیبش هستیم. اما باز هم کمپانی Konami نا امید نشده و هر سال وعده های مختلفی را به طرفدارانش می دهد تا شاید بتواند دوباره به دوران طلایی خود بازگردد.

    دانلود Skylanders SWAP Force XBOX 360 - بازی اسکای لندرز برای ایکس باکس 360

    محمد مهدی مصباحی
    13:30 بعد از ظهر
    بازدید : 185

    دانلود Skylanders SWAP Force XBOX 360 - بازی اسکای لندرز برای ایکس باکس 360

     

    تعویض‌پذیر و غیرقابل کنترل! ماجراجویی با سری جدید بازی Skylanders با نام SWAP Forces هم‌چنان ادامه دارد! شخصیت‌های این بازی که به ترکیبی بیش از ۲۵۰ شخصیت متفاوت می‌رسد، هرکدام متفاوت از دیگری بوده و قدرت‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند. در بازی Skylanders SWAP Force، اساتید Portal به سفر تازه‌ای در فضای ماجراجویانه در جزیره‌ Cloudbreak که دارای آتش‌فشانی اسرارآمیز می‌باشد ملحق می‌شوند. این آتش‌فشان هر صدسال فوران می‌کند تا نیروهای سحرآمیز Skylands را غیرفعال کند. در طی نبری خارق‌العاده، گروهی دلیر از ساکنین اسکای‌لند در ماجرای فوران آتش‌فشان گیر افتاده‌اند که آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده و به زمین می‌فرستد. اما، نیروی جادویی آتش‌فشان به این قهرمانان نیرویی کاملا جدید اهدا می‌کند! نیرویی که می‌توانند هم‌گروه‌های خود را تعویض کنند که باعث می‌شود آن‌ها به تیمی ویژه با نام SWAP (تعویض‌پذیر) تبدیل شوند.

    دانلود FIFA 14 XBOX360, PS3 - بازی فیفا 14 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

    محمد مهدی مصباحی
    14:56 بعد از ظهر
    بازدید : 183

    دانلود FIFA 14 XBOX360, PS3 - بازی فیفا 14 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3
    (92/7/3) تغییرات:

    نسخه گروه COMPLEX نیز اضافه گردید!

    بالاخره انتظارها به سر رسید و نسخه کامل بازی FIFA 14 توسط کمپانی EA منتشر شد. یکی از محبوب ترین عنوان هایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد. پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. Pro Shot , Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

    دانلود Plant Firefighter Simulator 2014 - بازی شبیه ساز آتش نشانی 2014

    محمد مهدی مصباحی
    23:54 بعد از ظهر
    بازدید : 739

    دانلود Plant Firefighter Simulator 2014 - بازی شبیه ساز آتش نشانی 2014

    با Plant Firefighter Simulator 2014 زندگی واقعی پراز خطر یه آتشنشان رو تجربه کنید! بازی همان طور که از اسم آن پیداست شبیه ساز شغل آتش نشانی است و وظیفه شما در این بازی مقابله با آتش سوزی است که در منازل و مغازه ها و یا اماکن عمومی به وجود آمده است. بازی آتش نشانان شما را به عمق فاجعه و آتش می برد تا علاوه بر سرگرمی به سختی ها و خطرات این شغل پی ببرید. شما در یک تیم باتجربه آتش نشانی عضو هستید و باید با تیم خود در کمترین زمان در محل وقوع آتش حاضرشوید و به مردم کمک کنید و علاوه بر مهار آتش آنها را از چنگ آتش بیرون بکشید. در بازی از ابزارهای واقعی لازم برای یک آتش نشان استفاده شده است.

    دانلود Collection of Action Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های اکشن

    محمد مهدی مصباحی
    0:15 قبل از ظهر
    بازدید : 147

    دانلود Collection of Action Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های اکشن

    بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است.
    در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته اکشن گردآوری گردیده است.

    دانلود Total War: Rome II - بازی جنگ جهانی: امپراطوری روم 2

    محمد مهدی مصباحی
    0:13 قبل از ظهر
    بازدید : 157

    دانلود Total War: Rome II - بازی جنگ جهانی: امپراطوری روم 2

    استودیوی Creative Assembly سازنده سری Total War اکنون 4 برابر بزرگتر از زمانی است که آن ها بازی Rome: Total War را ساختند. Total War: Rome II در مقایسه با Shogun تغییرات زیادی داشته و در آن میادین نبرد و سربازان بیشتری را کنترل خواهید کرد. آقای جیمز راسل (James Russell) کارگردان این بازی می گوید: "برای اینکه RII بدون نقص باشد، تیم سازنده را به بخش های مختلفی تقسیم کرده ام که هر کدام از آن ها روی قسمت های خاصی مانند طراحی نبردهای تاریخی، بخش داستانی و چندنفره فعالیت می کنند. در هر کدام از این گروه ها برنامه نویسان و طراحان مختلفی حضور دارند که بسیار نزدیک به هم کار می کنند و مراحل بازی را با هم جلو می برند."

    بلوک پایین
    کل صفحات : 31 2 3 صفحه بعد
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS