صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
دانلود JetBrains PhpStorm v6.0.3 Build 129.814 - نرم افزار کد نویسی به زبان PHPوهابیت خطری برای جهان اسلام / تهران / ۱۶ بهمن ۹۲ دانلود آهنگ شاد امید جهان به نام آروم جونمآموزش ساخت تصاویر متحرک با نرم افزار Adobe Photoshop CS5کد ساخت تصاویر 3 بعدی از تصاویر ساده جهت نمایش در وبلاگ
بلوک راست
موضوعات
  • نرم افزار
  • بازی
  • آموزش
  • موبایل
  • کتاب
  • فیلم
  • گرافیک
  • مکینتاش
  • صوت
  • آپدیت آنتی ویروس ها
  • متفرقه
  • پروفایل
    ***پی سی دانلود یک سایت متفاوت برای تمامی دانلود ها از جمله:نرم افزار،موزیک،و....است که این سایت توسط محمد مهدی مصباحی مدیریت می شود***
    آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 734 کل نظرات : 29 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 3 تعداد اعضا : 1126 ● آمار بازدید بازدید امروز : 339 بازدید دیروز : 518 بازدید کننده ارمزو : 92 بازدید کننده دیروز : 89 گوگل امروز : 4 گوگل دیروز : 2 بازدید هفته : 2,430 بازدید ماه : 8,313 بازدید سال : 33,701 بازدید کلی : 478,374 ● اطلاعات شما آی پی : 3.143.253.149 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    نویسندگان
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه سایتی است؟


    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    فیلم آنلایت تصادف تریلی ها!

    محمد مهدی مصباحی
    12:52 بعد از ظهر
    بازدید : 138

    ادامه مطلب بروید

    دانلود Man vs. Wild: Baja Desert 2008 - مستند انسان در مقابل طبیعت: بیابان باجا

    محمد مهدی مصباحی
    23:47 بعد از ظهر
    بازدید : 144

    دانلود Man vs. Wild: Baja Desert 2008 - مستند انسان در مقابل طبیعت: بیابان باجا

    پخش برنامه تلویزیونی Man vs Wild (انسان در مقابل طبیعت) از سال 2006 در کانال معروف Discovery آغاز شد. در این برنامه تلویزیونی فردی به نام Bear Grylls به همراه یک تیم چند نفره فیلم برداری در هر قسمت راهی یکی از نقاط مختلف کره زمین می شود و در هر قسمت به شما آموزش می دهد که اگر در این مناطق گم شدید چگونه در طبیعت بدون داشتن هیچ گونه وسیله خاصی و فقط با داشتن یک بطری آب و در مواقعی یک چاقوی جیبی ساده، بتوانید زنده بمانید و با استفاده از نشانه های موجود در طبیعت خود را نجات دهید.

    دانلود مستند ۶۱ گل تماشایی و زیبا از آندری شوچنکو Andriy Shevchenko دسته بندی: دانلود مستند

    محمد مهدی مصباحی
    10:33 قبل از ظهر
    بازدید : 83

     دانلود مستند ۶۱ گل تماشایی و زیبا از آندری شوچنکو Andriy Shevchenko      دسته بندی: دانلود مستند

    آندری شوچنکو ملقب به شوا، باد شرق یا رونالدوی سفید، متولد ۲۹ سپتامبر ۱۹۷۶ در دویرکیوسچینا، ابلاست کیف، اتحاد شوروی فوتبالیست مهاجم اکراینی است که در حال حاضر برای باشگاه چلسی انگلستان بازی می‌کند و در ضمن عضو تیم ملی فوتبال اکراین نیز هست. شوچنکو ابتدا بوکسوری حرفه‌ای بود که در لیگ بوکس اکراین نیز بازی می‌کرد اما بخاطر عدم برخورداری از اندازهٔ مناسب بوکس به فوتبال روی آورد تا به یکی از بهترین مهاجمان تاریخ اروپا بدل شود. او فوتبال را با دینامو کیف شروع کرد و پس از قهرمانی در پنج لیگ و دو جام حذفی اکراین با دینامو، به آث میلان پیوست. در این‌جا او در طول چندسال بازی یک بار سری آ، یک بار جام حذفی ایتالیا، یک بار سوپرکاپ ایتالیا، یک بار سوپرکاپ اروپا و یک بار جام باشگاه‌های اروپا را فتح کرد و همواره از بهترین گل‌زنان ایتالیا و اروپا بود. او در سال ۲۰۰۴ به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شد. شوچنکو با ۳۱ گل زده در ۶۹ بازی ملی از بهترین بازی‌کنان تاریخ فوتبال اکراین است و رکورد گلزنی تاریخ کشورش را در اختیار دارد.در این فیلم زیبا مجموعه ۶۱ گل برتر و منتخب این اسطوره اکراینی را در رقابت های اروپایی به نمایش می گذارد و لحظات به یادماندنی از حضور این فوتبالیست مشهور را به تصویر می کشد.

    دانلود مستند مثلث برمودا و عجایب آن در اعماق امواج Bermuda-Triangle-Beneath-the-Waves

    محمد مهدی مصباحی
    10:30 قبل از ظهر
    بازدید : 181

    دانلود مستند مثلث برمودا و عجایب آن در اعماق امواج Bermuda-Triangle-Beneath-the-Waves

    نام مستند : Bermuda TrianGle Beneath The Waves

    کیفیت : بالا

    فرمت :Mkv

    حجم: ۱۹۷ مگابایت

    .

    مثلث برمودا منطقه‌ای است در شمال‌غربی اقیانوس اطلس، که ادعا می‌شود تعدادی هواپیما و کشتی به طور مرموزی ناپدید شده‌اند.

    مثلث برمودا بر روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته‌است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا ۸۰ درجه‌است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می‌گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی‌شود.

    مستندی زیبا از زندگی هیتلر Most Evil Men in History

    محمد مهدی مصباحی
    10:29 قبل از ظهر
    بازدید : 106

    مستندی زیبا از زندگی هیتلر Most Evil Men in History
    کارگردان : Christian Duguay
    ژانر فیلم : مستند، تاریخی
    مدت زمان : ۱۹ دقیقه

    حجم دانلود : ۱۱۱ مگابایت

    .

    آدم‌های سر شناس و بزرگی‌ در تاریخ کشور‌های مختلف وجود داشته اند از جمله این افراد می‌توان به آدولف هیتلر آلمانی‌ که بعضی‌‌ها آن را قاتل قرن بیستم میلادی میدانند اشاره کرد.

    امروز مستندی بسیار زیبا و جذاب از زندگی‌ شخصی‌ و جنگ‌های مختلف این مرد بزرگ برای شما عزیزان فراهم کرده است،آیا به راستی‌ شما طرفدار هیتلر هستید یا مخالف آن؟؟!! این سوالی‌ است که شاید میلیون‌ها نفر در پی‌ جواب آن باشند،مستندی که برایتان فراهم کرده ایم شاید بتواند کمکی‌ به جواب‌های بی‌ پاسخ شما کرده باشد.

    دانلود ویدئوی فوق العاده دیدنی و کمدی از آخرین اجرای حمید ماهی صفت (مستربین ایرانی) در سال ۱۳۸۹ دسته بندی: اختصاصی مستر دانلود, دانلود فیل

    محمد مهدی مصباحی
    10:28 قبل از ظهر
    بازدید : 145

     دانلود ویدئوی فوق العاده دیدنی و کمدی از آخرین اجرای حمید ماهی صفت (مستربین ایرانی) در سال ۱۳۸۹      دسته بندی: اختصاصی مستر دانلود, دانلود فیل

    این ویدئو آخرین اجرای حمید ماهی صفت در سال ۱۳۸۹ میباشد که در مشهد اجرا شده و حدود ۵۰ دقیقه لطیفه گویی میباشد. در این برنامه ماهی صفت علاوه بر لطیفه گویی های فراوان، تقلید صدای چند خواننده محبوب را انجام میدهد و با چند تن از افراد مشهور ایرانی نیز شوخی می کند.

    حمیدرضا ماهی صفت متولد ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۳۸ درشیراز است. پدری شیرازی و مادری اصفهانی دارد حال اینکه خودش اهل کجاست بماند! ولی تمام ویژگیهای یک ایرانی اصیل مومن و متعهد را دارد. دیپلم ریاضی دارد. دارای دو فرزند, پسرش گرافیست و دخترش کارشناس نرم افزار و همسرش نیز خانه دار است.
    همه اینها مشخصات مردی است که به بمب خنده ایران معروف است. به غیر از خنداندن مردم که مهمترین دغدغه زندگی اوست در کارهای فرهنگی نیز فعالیت چشمگیری دارد. چاپ و نشر چندصدهزار کتاب آموزش نماز به صورت رایگان در سراسر کشور, تهیه پیامکهای قرآنی, تهیه و تنظیم احادیث و پخش در سراسر کشور و… گوشه ای از فعالیتهای فرهنگی ماهی صفت محسوب میشود.

    برای دانلود این ویدیئو کلیپ زیبا و با کیفیت به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

    دانلود مستند ۱۰۰ رکورد برتر گینس با لینک مستقیم

    محمد مهدی مصباحی
    10:26 قبل از ظهر
    بازدید : 75

    دانلود مستند ۱۰۰ رکورد برتر گینس با لینک مستقیم

    همونطور که میدونید کتاب گینس رکوردهای جهانی رو در خودش ثبت میکنه و خیلی ها برای اینکه اسمشون رو در این کتاب جاودانه کنند دست به کارهای عجیب و احمقانه ای میزنند.این مستند ساعت ها نمایش فوق العاده جذاب و دیدنی است با گزارش زنده در هنگام ثبت انواع رکورد ها به تعداد ۱۰۰ رکورد اول جهان و با کیفیت اصلی.
    دانلود فیلم با لینک مستقیم دانلود مستند ۱۰۰ رکورد برتر گینس ساعت ها نمایش و برنامه زنده جدید انواع مسابقات و رقابت ها و کارهای عجیب و غریب…

    دانلود مجموعه مستند شعبده بازی های دیویدکاپرفیلد

    محمد مهدی مصباحی
    10:16 قبل از ظهر
    بازدید : 87

    دانلود مجموعه مستند شعبده بازی های دیویدکاپرفیلد

    مجموعه دیدنی از بزرگترین شعبده بازی های دیویدکاپرفیلد، پرواز کردن، عبور از دیوار، غیب شدن و بسیاری صحنه های مهیج دیگر از این مرد مرموز میباشد که توسط پرتال تخصصی مستر دانلود برای دانلود با لینک مستقیم قرار داده شده است .امیدواریم مورد پسند شما کاربران عزیز واقع شود .

    دانلود The 69th Annual Golden Globe Awards 2012 - مراسم گلدن گلوب 2012

    محمد مهدی مصباحی
    13:54 بعد از ظهر
    بازدید : 165

    دانلود The 69th Annual Golden Globe Awards 2012 - مراسم گلدن گلوب 2012

    جایزه گلدن گلوب Golden Globe Award نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود.

    دانلود Survivorman 2005 : Season 1 - مستند مرد بازمانده، فصل اول

    محمد مهدی مصباحی
    6:51 قبل از ظهر
    بازدید : 285

    دانلود Survivorman 2005 : Season 1 - مستند مرد بازمانده، فصل اول

    این مجموعه محصول Discovery Channel بوده و مجری آن Les Stroud می باشد که خبره زنده ماندن در شرایط سخت یا survival expert است. در هر قسمت از این مجموعه او در محل هایی مثل جنگل، کوهستان، صحرا، بیایان و ... بدون همراه داشتن آب و غذا و تجهیزات لازم مستقر می شود و باید با استفاده از مهارت های شخصی که درخصوص زنده ماندن در شرایط سخت دارد، استفاده و 7 روز را در آنجا سپری کند.
    مهمترین چالش هایی که او با آن ها روبرو می شود نبود منابع آب، غذا دشواری فراهم نمودن آتش و ساخت سرپناه امن و مقاوم می باشد. کلیه کارهای فیلم برداری نیز توسط خود او انجام می شود و فرد دیگری نیز وی را همراهی نمی کند. تلاش انسان برای زنده ماندن را در این مستند خواهید دید.

    بلوک پایین
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS