صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام قربون مست نگاهتدانلود مجموعه سخنرانی های دکتر علی شریعتیدانلود مجموعه آثار استاد فرهنگ شریفآیکون شکلک زیبادانلود Andy v0.46.16 Build 64 x86/x64 - نرم افزار شبیه ساز سیستم عامل اندروید در ویندوز‎
بلوک راست
موضوعات
  • نرم افزار
  • بازی
  • آموزش
  • موبایل
  • کتاب
  • فیلم
  • گرافیک
  • مکینتاش
  • صوت
  • آپدیت آنتی ویروس ها
  • متفرقه
  • پروفایل
    ***پی سی دانلود یک سایت متفاوت برای تمامی دانلود ها از جمله:نرم افزار،موزیک،و....است که این سایت توسط محمد مهدی مصباحی مدیریت می شود***
    آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 734 کل نظرات : 29 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 3 تعداد اعضا : 1126 ● آمار بازدید بازدید امروز : 238 بازدید دیروز : 386 بازدید کننده ارمزو : 41 بازدید کننده دیروز : 96 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 4 بازدید هفته : 238 بازدید ماه : 8,598 بازدید سال : 33,986 بازدید کلی : 478,659 ● اطلاعات شما آی پی : 18.118.122.46 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    نویسندگان
    لینک های دوستان
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه سایتی است؟


    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    دانلود FIFA 14 XBOX360, PS3 - بازی فیفا 14 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

    محمد مهدی مصباحی
    14:56 بعد از ظهر
    بازدید : 183

    دانلود FIFA 14 XBOX360, PS3 - بازی فیفا 14 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3
    (92/7/3) تغییرات:

    نسخه گروه COMPLEX نیز اضافه گردید!

    بالاخره انتظارها به سر رسید و نسخه کامل بازی FIFA 14 توسط کمپانی EA منتشر شد. یکی از محبوب ترین عنوان هایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد. پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. Pro Shot , Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

    کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است، شما دیگر با بازکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید. در بازی های قبلی و در هنگام دویدن مدافعان فضای زیادی بین آن ها ایجاد می شد که چنین اتفاقی منجر به این می شد که مهاجمان با حرکت های کاملا تکراری به راحتی از بین فضاهای ایجاد شده عبور کرده و زدن گل ها نیز راحت شود. این چیزی است که تیم سازنده قصد تغییر و سر و سامان دادن به آن را در این نسخه دارد. امسال FIFA 14 تمرکز بسیاری بر روی سرعت بازیکنان گذاشته است. سال گذشته بود که برای اولین بار شاهد استفده از قابلیت First Touch Control در قسمت ۱۳ بودیم و حال امسال در یک پیشرفت خوب توانایی دریبل فوتبالیست ها بسیار گسترش یافته است. این بار دیگر به مدت طولانی در هنگام دویدن توپ به پاهای بازیکنان نمی چسبد ، در حقیقت این بار تاکید بیشتر بر روی مهارت های فردی بازیکنان با توپ است که باعث می شود نحوه ی حرکت کردن با توپ را بسنجید. به عنوان مثال بازیکنانی مثل لیونل مسی ، گرت بیل و کریستیانو رونالدو انواع و اقسام دریبل ها و کنترل با توپ را به راحتی و به زیبایی انجام می دهند. در حالی که بازیکنانی که کمتر حرکت با توپ و دارای مهارت پایین تری هستند این فرصت را به مدافعان حریف می دهند که از پشت آن ها را گرفته و در مواقع بسیار توپ را از دست می دهند. همراه با چنین چیزی ، شاهد ویژگی جدیدی نیز با نام Sprint Dribble Turns (یعنی توانایی دریبل با حداکثر سرعت دویدن) نیز خواهیم بود که به بازیکن این اجازه را می دهد که با هر سرعتی که در حال حرکت است بتواند به سرعت در هر جهت مانور دهد. با ترکیب چنین ویزگی هایی این بار EA تاکید کرده است که نقش هافبک ها در بازی بیشتر خواهد شد. شما در حال حاضر واقعاً قبل آن که بتوانید بازیکنان حریف را به وسیله ی دریبل از سر راه بردارید باید در مورد چگونگی دریبلی که می زنید فکر هم کنید. در حال حاضر زمانی که شما بخواهید دریبلی بدون هیچ گونه فکری بزنید بازیکنانتان به طور خودکار به قسمت بیرونی توپ ضربه خواهند زد و چنین چیزی فرصت خوبی به مدافعان خواهد داد. بنابر این همان طور که اشاره شد باید در هنگام دریبل زدنی موفق کاملا در مورد چگونگی آن نیز فکر کنید. مسلما بخشی که طرفداران FIFA هر سال پیشرفت های خوبی را از آن می خواهند قسمت Career Mode است که در این سال بهبود فراوانی داشته و یک گام بزرگ و رو به جلو را برای این فرنچایز شبیه ساز ورزشی خواهد داشت. رابط کاربری ویژگی است که پیدا کردن بازیکنان را راحت تر از قبل خواهد کرد و به شما این اجازه را می دهد که در هنگام نقل و انتقالات با یک جستجوی ساده بازیکنانی را بیابید که به سبک بازی تیم شما بخورند و این یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی است که تیم سازنده تاکنون آن را انجام داده است.

    Experience the emotion of scoring great goals in FIFA 14. The game plays the way great football matches are contested, with innovations to the award-winning gameplay that inspire fans to build play through midfield, dictating the tempo of a match. Feel the tension as chances are created, and experience the thrill of hitting the back of the net. A new feature called Pure Shot and a brand-new ball physics system will transform shooting, making every shot attempt feel real, and when players connect with the perfect strike, feel exhilarating. FIFA 14 delivers engaging online features and live services that connect fans to the heartbeat of the sport—and to each other—through EA SPORTS Football Club. FIFA 14 is football’s social network, where fans connect, compete and share with millions of others around the world. Additional features will be revealed in the months leading to the game’s retail launch in Fall 2013.

    More info (open/close)

    مشخصات

     

    نام: FIFA 14
    پلاتفرم: XBOX360, PS3
    تاریخ انتشار: 01:40 - 92/7/3
    منبع: پی سی دانلود
    امتیاز:

    Platform: XBOX360
    Region: FREE
    Video: PAL
    Image: ISO (XGD3)
    Frimware: iXtreme LT+ v3.0

    Platform: PS3
    Frimware: CFW 4.46
    GameID: BLUS31189

    مطالب مرتبط
    یازی شبیه ساز مزرعه داری FARM EXPERT 2017-RELOADED
    دانلود Assetto Corsa - بازی خودروهای مسابقه ای تقویت شده
    دانلود PES 2015 - Pro Evolution Soccer - بازی فوتبال حرفه ای 2015
    دانلود Halo 4 XBOX 360 - بازی هالو 4 برای ایکس باکس 360
    دانلود Assassin's Creed 3 - بازی کشیش قاتل 3
    دانلود Arma 2 - بازی جوخه ارتش 2
    دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح
    دانلود The Walking Dead GOTY PAL XBOX 360 - بازی راه رفتن مرده برای ایکس باکس 360
    دانلود F1 2013 - بازی مسابقات فرمول یک 2013
    دانلود Call of Duty: Ghosts PS3 - بازی ندای وظیفه برای پلی استیشن 3
    دانلود Battlefield 4 - بازی میدان نبرد 4
    دانلود Battlefield 4 - بازی میدان نبرد 4
    دانلود Batman: Arkham Origins - بازی بتمن: آرخام اورجین
    دانلود FIFA 2014 - بازی فیفا 14
    دانلود PES 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014
    دانلود Skylanders SWAP Force XBOX 360 - بازی اسکای لندرز برای ایکس باکس 360
    دانلود Plant Firefighter Simulator 2014 - بازی شبیه ساز آتش نشانی 2014
    دانلود Collection of Action Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های اکشن
    دانلود Total War: Rome II - بازی جنگ جهانی: امپراطوری روم 2
    دانلود Pro Evolution Soccer 2013 - بازی فوتبال حرفه ای 2013
    ارسال دیدگاه
    کد امنیتی رفرش
    بلوک پایین
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS